Czy herbata to narkotyk?

1. Data: 2001-01-30 11:59:05

Temat: Czy herbata to narkotyk?
Od: "Mateo\"Fazi\"Baal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Własnie mam pytanie...czy herbata jest narkotykiem.
Chodzi o to ze pije herbate w nadmiernych ilosciach
zawsze musze miec dzbanek pelen herbaty...a najgorsze jest to
ze ta herabata jeat az czarna....- taką lubie najbardziej..:)))
Nie pije , nie pale ale kocham herbatke:)
J3ezlei ma ktos inforamcje na temat tego czy herbata jest szkodliwqa
niech da znac.....(jak jeszczed bede zył:)))))))

--
By Mateo"FAZI"Baal
www.blackwidownet.prv.pl

"Nie smierc rozdziela lecz brak milosci...."

2. Data: 2001-02-05 08:14:02

Temat: Re: Czy herbata to narkotyk?
Od: "Batman" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> J3ezlei ma ktos inforamcje na temat tego czy herbata jest szkodliwqa
> niech da znac.....(jak jeszczed bede zył:)))))))

Oczywiscie ze cherbata nie jest szkodliwa. Ja tez duzo herbaty pije i wydaje
mi sie ze sie robie troche nerwowy po niej.

czy to prawda ze
Budżet Państwa Naszego Kochanego a nasze nałogi
od czlowieka?
rzucić palenie
Uzależnienie....