Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?

41. Data: 2005-09-22 07:30:18

Temat: Re: Badania blizej zidentyfikowane.
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog napisał(a):

> Juz cos znalazlem:

Na chuj zaczynasz nowy wątek i to nie raz, tylko dwa?

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tvn.brednie - grupy dobre w ryj

42. Data: 2005-09-22 07:37:55

Temat: Re: Tak
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog :
> Juz znalazlem: patrz moja odpowiedz do jbaskab pod tytulem
> "Badania blizej zidentyfikowane".

No co jest pojebie?
Dalej kombinujesz jak zalosna ludzka wywloka?

PLONK.

--
Czarek

43. Data: 2005-09-22 10:29:20

Temat: Re: Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?
Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dgrslh$667$1@inews.gazeta.pl...
> xhy <x...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
Wyciąłem resztę bo i tak zmierzała do tego;-)

> Masz dowiesc, ze element zwany "zachodnim systemem rodzinno-wychowawczym"
> obecny w modelu zwanym "zachodnia cywilizacja" jest odpowiedzialny za
tryumf
> tego modelu nad modelami konkurencyjnymi.

Czy przyjmiesz założenie ,ze "model zachodni" jest najbardziej efektywnym?

Ponadto masz udowodnic, ze
> eliminacja tego elementu doprowadzi do krachu calego modelu.

Czy wykazanie,ze jest istotnym, kształtującym elementem modelu wystarczy?

A na koniec -
> dowiesc, ze przyznanie prawa do adopcji parom homoseksualnym jest tozsame
> eliminacja owego elementu. Do dziela!

To juz będzie z górki.xc

44. Data: 2005-09-22 11:13:05

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> dlaczego zakreslony obszar terytorialnie i zwiazany kulturowo, etniczne
> itp. nie ma tu nic rzeczy a przeczy twojej teorii o wplywie modelu
> rodzinnego na sam nie wiem, inteligencje?

Narody konkurują ze sobą również wewnątrz cywilizacyjnie. Jakby wewnątrz
modelu o tym samym (bądź zbliżonym) systemie rodzinnym.
Moja teoria to 'system rodzinny jako ważny element kształtujący cywilizacje'
i 'zachwianie tego elementu powoduje zachwianiem cywilizacji'. Nie piszę nic
o inteligencji.

i druga sprawa, na jakiej
> podstawie stwierdzasz brak tegich glow w islamksiej kulturze?

Nie twierdze ,że ich nie ma. Albo jest ich zbyt mało albo wymyślają nie to
co jest akceptowane przez większość cywilizacji w ostatnich setkach lat. Być
moze kiedyś siodło na wielbłąda będzie fenemenogólno światowym. Na razie nie
jest.

masz
> jakies dane zeby tak twierdzic? a moze jakies porownania w krajach
> bylego ZSRR gdzie wymieszane sa kultury? bardzo chcialbym wiedziec na
> jakiej podstawie wysnuwasz swoje stwierdenia o 'glabach' islamskich,
> rodza sie glupsi czy model rodzinny nie pozwala im na zdobycie
> wyksztalcenia?

Nie mam pojęcia ,czy są głupsi ,czy mądrzejsi. Zresztą i chrześcijańskich
'głąbów' jest bez liku. Chodzi mi wyłacznie o efekt końcowy. Cywilizacja
zachodnia zaproponowała największy uniwersalizm.

byla nie tak dawno taka dyskusja ma pl.pregierz na temat

I jaki z tego wniosek?xc

45. Data: 2005-09-22 12:06:12

Od: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! <f...@v...pl> napisał(a):

> Na chuj zaczynasz nowy wątek i to nie raz, tylko dwa?

A co w tym zlego? Z mojej perspektywy, tj przegladajac newsy przez portal
gazety, w niczym to nie przeszkadza. Jesli uzywa sie jakiegos czytnika (np.
OE) to sa jakies problemy?

46. Data: 2005-09-22 12:08:31

Od: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira <c...@-...pl> napisał(a):

> Tu tlumaczenie jest proste: one sa do wyciagania pieniedzy
> za cos, co jest kompletnie niepotrzebne jesli dba sie o swoja
> higiene osobista.

A jak ma sie uplawy, "nadzerke" itp?

pozdrawiam
quasi-biolog

47. Data: 2005-09-22 12:21:13

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy wrote:

> [...]
> i 'zachwianie tego elementu powoduje zachwianiem cywilizacji'. Nie piszę nic

bo w ogole konkuruja, nie wiem dlaczego to omijac, piszesz o jej
efektach (inteligencji), skoro system to _element_ to w tym momencie
zmienia sie postac rzeczy, ten elemnt wspolgra z wieloma innymi i nie ma
bezosredniego przelozenia na to co wczesniej pisales o know how a
przynajmniej nic na to nie wskazuje

> [...]
> moze kiedyś siodło na wielbłąda będzie fenemenogólno światowym. Na razie nie

alez jest, sprobuj bez

> [...]
> 'głąbów' jest bez liku. Chodzi mi wyłacznie o efekt końcowy. Cywilizacja
> zachodnia zaproponowała największy uniwersalizm.

ta wlasnie cywilizacja zachodnia przechodzi kolejny etap jesli chodzi o
model rodziny, za lat pare ktos podobny tobie zacznie twierdzic, ze
model adopcji dzieci przez homoseksulne pary jest ostoja itp.

> byla nie tak dawno taka dyskusja ma pl.pregierz na temat
>
> I jaki z tego wniosek?xc

moim skromnym zdaniem jest to blad polegajacy na zalozeniu, ze jesli
czegos nie wiem lub nie znam to nie ma to miejsca

--
careful with that axe Eugene!

48. Data: 2005-09-22 12:26:19

Od: "quasi-biolog " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy <x...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Wyciąłem resztę bo i tak zmierzała do tego;-)

Bardzo slusznie.

> tryumf

> Czy przyjmiesz założenie ,ze "model zachodni" jest najbardziej efektywnym?

Co to znaczy "najbardziej efektywny" i pod jakim wzgledem?

Co precyzyjnie masz na mysli przez "model zachodni"?

Acha, ja prosilem o dowody, nie zalozenia.

> Ponadto masz udowodnic, ze

> Czy wykazanie,ze jest istotnym, kształtującym elementem modelu wystarczy?

Zdecydowanie nie!

Masz wykazac, ze ow element jest odpowiedzialny za tryumf zachodniej
cywilizacji (tudziez: za jej "najwieksza efektywnosc" - cokolwiek mialoby to
oznaczac), tj. ze gdyby w "modelu zachodnim" podmienic ow element elementem
alternatywnym/konkurencyjnym cywilizacja zachodnia nie odnioslaby owego
tryumfu. Ponadto, gdyby zrobic to dzisiaj (gdy tryumf mamy za soba) -
model/cywilizacja zachodnia by sie zalamal.

Taki zdaje sie stawiales dotychczas zalozenia.

> A na koniec -

A tego dowodu juz sie nie podejmiesz? No to cale Twoje zalozenie (obiekcje
wobec homoseksualnej adopcji) o kant dupy...

> To juz będzie z górki.xc

W rzeczy samej.

pozdrawiam
quasi-biolog

49. Data: 2005-09-22 12:39:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

QQ:
>I co teraz - zrewidujesz swoje poglady/obawy?
>Masz jakies watpliwosci?

Czy rozumiesz malpo z kupa g... zamiast mozgu na
czym polega roznica pomiedzy rodzicem a opiekunem?

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

50. Data: 2005-09-22 12:56:13

Od: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

Zdecyduj sie wreszcie smieciu: albo mnie plonkujesz i wypierdalasz z morda w
kuble, albo szczekasz.

pozdrawiam
quasi-biolog

Czy coś jest ze mną nie tak?
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??
czy mu się podobam
...:::Przemoc Wśród Młodzieży:::...