Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?

51. Data: 2005-09-22 13:35:31

Temat: Re: Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?
Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4332A1B9.6BCE5DC8@wilno.pl...
> bo w ogole konkuruja, nie wiem dlaczego to omijac, piszesz o jej
> efektach (inteligencji), skoro system to _element_ to w tym momencie
> zmienia sie postac rzeczy, ten elemnt wspolgra z wieloma innymi i nie ma
> bezosredniego przelozenia na to co wczesniej pisales o know how a
> przynajmniej nic na to nie wskazuje

Nie pisałem ,ze wyizolowany ma jakiś duży wpływ. Chybaw ogóle nie da się
sprawdzić poszczególnych elementów z osobna.

Być
> alez jest, sprobuj bez

Poczekam na wielbłąda mechanicznego;-)

> ta wlasnie cywilizacja zachodnia przechodzi kolejny etap jesli chodzi o
> model rodziny, za lat pare ktos podobny tobie zacznie twierdzic, ze
> model adopcji dzieci przez homoseksulne pary jest ostoja itp.

Cywilizacja zachodnia miała tylko jeden etap. 1 tata + 1 mama. Rewolucyjne
zmiany, których jesteśmy świadkami na przełomie XX i XXIw. to zmiany
cywilizacyjne. Po ich akceptacji będzie to zupełnie inna cywilizacja i być
może jej ostoją będą pary homoseksualne.

A co powiesz na słynną brzytwę;-)xc

52. Data: 2005-09-22 13:47:58

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog " <q...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dgu7tb$3ro$1@inews.gazeta.pl...
rodzinno-wychowawczym"
> Co to znaczy "najbardziej efektywny" i pod jakim wzgledem?

To znaczy ,ze oferuje najwięcej dla największej liczby odbiorców. Zaczynając
od ideii po szeroką gamę środków transportu.

> Co precyzyjnie masz na mysli przez "model zachodni"?

Cywilizacje łacińską.

> Acha, ja prosilem o dowody, nie zalozenia.

Od czegoś trzeba zacząć.

> Zdecydowanie nie!
> Masz wykazac, ze ow element jest odpowiedzialny za tryumf zachodniej
> cywilizacji

Jeżeli chodzi ci o to ,ze jest najważniejszym , to nigdy tak nie
twierdziłem. Jest jednym z głownych , to tak. Jeżeli mam wykazać ,że się
znacznie przyczynia do ww. tryumfu to o to pytałem.

tj. ze gdyby w "modelu zachodnim" podmienic ow element elementem
> alternatywnym/konkurencyjnym cywilizacja zachodnia nie odnioslaby owego
> tryumfu. Ponadto, gdyby zrobic to dzisiaj (gdy tryumf mamy za soba) -
> model/cywilizacja zachodnia by sie zalamal.
> Taki zdaje sie stawiales dotychczas zalozenia.

tak

> A tego dowodu juz sie nie podejmiesz?

Podejmuje.
xc

53. Data: 2005-09-22 15:03:54

Od: "quasi-biolog " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy <x...@p...onet.pl> napisał(a):

> To znaczy ,ze oferuje najwięcej dla największej liczby odbiorców. Zaczynając
> od ideii po szeroką gamę środków transportu.

A to, to akurat roznie bywalo. Zwykly cywilizacyjny cykl koniunkturalny. Nie
znam sie na historii, ale ponoc we wczesnym i srodkowym sredniowieczu Europe
cywilizacyjnie wyprzedzaly zarowno Bizancjum jak i Islam i Chiny. Tak sie
akurat zlozylo, ze europejska ekspansja geograficzna zbiegla sie z kryzysem
cywilizacji Chinskiej, Islamskiej i Hinduskiej.

> Cywilizacje łacińską.

Malo precyzyjne. Cywilizacja lacinska ulegla wielu radykalnym przemianom:
upadek Cesarstwa Zachodniorzymskiego/wprowadzenie chrzescijanstwa -> imperium
Karola Wielkiego/poczatki sredniowiecznego feudalizmu i uniwersalizmu ->
renesans i odkrycia geograficzne/reformacja + wojny religijne -> zmierzch
feudalizmu, rewolucja francuska i epoka napoleonska/oswieceniowe prady
umyslowe (wolnosc, rownosc, braterstwo; niezbywalne prawa czlowieka itd.) ->
rozwoj kapitalizmu, scjentyzmu i technokracji + spoleczenstwo
klasowe/pozytywistyczne prady umyslowe -> demokracja i emancypacja roznych
grup spolecznych -> 2. wojna swiatowa + Zimna Wojna/dwa wielkie totalitaryzmy
-> "wspolczesnosc".

Wszystkie punkty zwrotne ktore wyzej wymienilem, stawialy model zachodniej
cywilizacji na glowie. Poza tym ciagle istnial miedzycywilizacyjny transfer
ideii ("model zachodni" sporo zawdziecza Arabom, Hindusom i Chinczykom).

A dzisiejsza Japonie, Koree Poludniowa, Singapur, Chiny, Indie i Rosje
zaliczasz do "modelu zachodniego"?

> Od czegoś trzeba zacząć.

Zacznij od uporzadkowania swoich mysli, pogladow i zalozen. Pozniej zastanow
sie jak je przekazac, by inni Cie zrozumieli.

> Jeżeli chodzi ci o to ,ze jest najważniejszym , to nigdy tak nie
> twierdziłem. Jest jednym z głownych , to tak. Jeżeli mam wykazać ,że się
> znacznie przyczynia do ww. tryumfu to o to pytałem.

Tak, to masz wykazac. Plus to, ze zastapienie tego elementu dzisiaj pograzy
zachodnia cywilizacje.

IMHO dosc karkolomne zadanie przed soba stawiasz. Naprawde jestes pewien tych
swoich wywrotowych tez?

> tak

No to teraz czekam na uzasadnienie owych zalozen.

No to do dziela!

pozdrawiam
quasi-biolog

54. Data: 2005-09-22 15:31:02

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: quasi-biolog [Thu, 22 Sep 2005 12:08:31 +0000 (UTC)]:

> A jak ma sie uplawy, "nadzerke" itp?

To sie leczy a nie wkladke wsadza i udaje ze wszystko OK jest...

Kira

--
\' _(__) _(____)
-=(_(_____) (___) (__) (_) (_)

55. Data: 2005-09-22 15:47:24

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xhy wrote:

> Nie pisałem ,ze wyizolowany ma jakiś duży wpływ. Chybaw ogóle nie da się
> sprawdzić poszczególnych elementów z osobna.

skad wiec, na jakiej podstawie, twoja teoria?

> [...]
> cywilizacyjne. Po ich akceptacji będzie to zupełnie inna cywilizacja i być
> może jej ostoją będą pary homoseksualne.

z powodu par homoseksualnych adoptujacych dzieci? przeciez to jest tylko
sformalizowanie stanu faktycznego, to raz, a dwa, czy mam rozumiec, ze
dla ciebie kryterium cywilizacyjnym jest byc albo nie byc homo?

> A co powiesz na słynną brzytwę;-)xc

a kolo to jakis byt urojony? :)
--
careful with that axe Eugene!

56. Data: 2005-09-22 16:37:33

Od: "quasi-biolog " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira <c...@-...pl> napisał(a):

> To sie leczy a nie wkladke wsadza i udaje ze wszystko OK jest...

No tak, ale co *zanim* choroba zostanie wyleczona a uplawy sa? Nie dosc, ze
majty plami to i zajezdza okrutnie... Nadzerke szyjki i nawracajaca drozdzyce
nie tak latwo wyleczyc no a przede wszystkim trwa to troche czasu...

Jednym slowem: Falszywa dyhotomia!

Skad u Ciebie taka ideologiczna wrogosc - z zajadloscia godna "lepszej sprawy"
- do tych niewinnych wkladek? ;-)

pozdrawiam
quasi-biolog

57. Data: 2005-09-22 16:56:49

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog wrote:

> Jednym slowem: Falszywa dyhotomia!

czy mozesz mi wyjasnic znaczenie uzywanego przez ciebie terminu bo mi on
brzmi analogicznie do 'jajo weza'
--
careful with that axe Eugene!

58. Data: 2005-09-22 17:24:10

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: quasi-biolog [Thu, 22 Sep 2005 16:37:33 +0000 (UTC)]:

> No tak, ale co *zanim* choroba zostanie wyleczona
> a uplawy sa?

Jesus czlowiecze... Naprawde nie widzisz roznicy pomiedzy
owinieciem bandazem _uszkodzonego_ miejsca, a noszeniem tego
bandaza na zdrowej rece zeby ladnie pachniala mimo barkow
w higienie?

Kira

--
\' _(__) _(____)
-=(_(_____) (___) (__) (_) (_)

59. Data: 2005-09-22 17:25:08

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jesus czlowiecze... Naprawde nie widzisz roznicy pomiedzy
owinieciem bandazem _uszkodzonego_ miejsca, a noszeniem tego
bandaza na zdrowej rece zeby ladnie pachniala mimo brakow
w higienie? Bo te wkladki reklamowane sa wlasnie na ta druga
okolicznosc przeciez...

Kira

--
\' _(__) _(____)
-=(_(_____) (___) (__) (_) (_)

60. Data: 2005-09-22 17:38:47

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira wrote:

> [...]
> bandaza na zdrowej rece zeby ladnie pachniala mimo brakow
> w higienie? Bo te wkladki reklamowane sa wlasnie na ta druga

czy to chodzi o ten kawal co sie jednemu panu bandaz zsunal z glowy na
noge? pare uplawow widzialem ale bandaza tam to jednak nie :))
--
careful with that axe Eugene!

Czy coś jest ze mną nie tak?
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??
czy mu się podobam
...:::Przemoc Wśród Młodzieży:::...