Czy iść do lekarza?

1. Data: 2008-03-06 18:59:56

Temat: Czy iść do lekarza?
Od: "ptpwjp" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagle po przełożeniu strony, czytając krzyżówkę literki "rozsypały się",
zmieniły, kolor na biały, całość na różowo szarym tle krzyżówki, powiększyły
się, zaczęły "biegać" może "tańczyć" . Całe zjawisko trwało kila sekund,
myślę, że około 2. Potem wszystko wróciło do normy.
Czy był to mini wylew, czy udar, czy zapalenie mózgu (białe przesuwające się
przedmioty)?
Czy gdybym w tym momencie nie czytała krzyżówki była bym w stanie zauważyć
takie niedomaganie?Jestem w średnim wieku, coś takiego przytrafiło mi się
pierwszy raz w życiu, wczoraj brało mnie zaziębienie, lub grypa, ale nie
wzięło, dziś może troszkę mnie przewiało, odrobinę piecze mnie jedno oko, co
u mnie jest częste przy zaziębieniu (piecze mnie jedno, lub drugie lub oba).
Odrobinę bolała mnie skroń, typowo zatokowo.
Dziś wzięłam 2 rutinoskorbiny i propolis.
Czy brać aspirynę ? Chyba nie ?
Czy brać wapno dla alergików z kwercetyną (bo akurat mam, dobrze robiło mi
na bóle zatok przynosowych, jest odrobinkę przeterminowane, ale bardzo
dobrze przechowywane, no i zdaje się rozrzedza krew )?
Czy warto iść do lekarza? Jakiego? ogólnego czy neurologa?
Czy lepiej po prostu siedzieć w domu i się wygrzać?

2. Data: 2008-03-07 15:19:22

Temat: Re: Czy iść do lekarza?
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 19:59, "ptpwjp" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
> Czy warto iść do lekarza? Jakiego? ogólnego czy neurologa?
> Czy lepiej po prostu siedzieć w domu i się wygrzać?

Może to być chwilowe niedokrwienie [np spadek ciśnienia} -iśc do
POZ ,w drugiej kolejnosci do neurologa. pa st

3. Data: 2008-03-07 19:13:16

Od: "ptpwjp" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Może to być chwilowe niedokrwienie [np spadek ciśnienia} -iśc do
>POZ ,w drugiej kolejnosci do neurologa. pa st
>do neurologa.
Ale to nie jest pilne?
Wystarczy przy wizycie z jakiegoś powodu, jak obecnie wydobrzeję ?
Dzięki za odpowiedź.
ptpwjp

Tłuszczak w mózgu
Nagle zatrzymania krazenia - jaka to choroba?
Toksokaroza
czy badanie-rezonans magnetyczny, coś szkodzi, napromieniowuje ?
prośba - tłumaczenie ulotki