Czy jestem milionerem?

1. Data: 2015-04-20 22:26:23

Temat: Czy jestem milionerem?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem, że na jednym krzaczku trzmielinki (prawdopodobnie Euonymus
fortunei Sunshine) odrasta żółciutki pęd. Prawdopodobnie jakaś samoistna
mutacja w obrębie rośliny. Szybciutko przeleciałem odmiany trzmielin w
internacie i takiej nie widziałem. Nie śpię już trzeci dzień, bo myślę że
oto zostałem milionerem;-) Nic tylko pęd ukorzenić, pognać do laboratorium
in vitro, niech rozmnożą w milionach sztuk, zarejestrować odmianę np
Euonymus fortunei "Johnny Herbu Strata" i zgarniać kasiurkę od hodowców z
całego świata;-)
Martwi mnie jedynie fakt, że pęd ten może być bezchlorofilowy, zatem ciągnie
soki tylko z rodziny macierzystej i do samodzielnego życia nie będzie
zdolny. Chociaż z drugiej strony, może ten kolor żółty to jednak
jasnozielony, bo u mnie z kolorami średnio :-( Nieważne, grunt, że lada
moment czekają mnie przyjęcia, autografy, wywiady, kobiety ;-)

Pozdrawiam Johnny

moje źródło bogactwa:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d00254e002045f3
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45bb6f91e4191180
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed9dc14bc33c5cdd
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5433181d4147ca2f
.html

2. Data: 2015-04-20 22:35:32

Temat: Re: Czy jestem milionerem?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Johnny zauważył, że na jednym krzaczku trzmielinki (prawdopodobnie
> [...]

> jasnozielony, bo u mnie z kolorami średnio :-( Nieważne, grunt, że lada
> moment czekają mnie przyjęcia, autografy, wywiady, kobiety ;-)

Jeśli bezchlorofilowy, ciągnie soki, do samodzielniego życia niezdolny,
to przecież może korzystać z dotacji UE. Ja bym się nie zniechęcał.

Jarek

PS
Na rzecznika chyba się nadam.

3. Data: 2015-04-21 18:56:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Apr 2015 22:26:23 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
> jasnozielony, bo u mnie z kolorami średnio :-( Nieważne, grunt, że lada
> moment czekają mnie przyjęcia, autografy, wywiady, kobiety ;-)

Weź sobie na uspokojenie, trzmielinatakma.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

4. Data: 2015-04-21 19:23:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 18:56:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> Weź sobie na uspokojenie, trzmielinatakma.

...zwłaszcza kiedy jest w "internacie". 3-]
--

Czym przyspieszyć kompostowanie
Odporne zioła
Wysokie ozdobne trawy