Czy juz moge pytac?

1. Data: 2003-01-27 22:28:02

Temat: Czy juz moge pytac?
Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Szanowna grupo zakladam wiosna ogrodek i mialbym mnostwo pytan.Ale J.Czapski
powiedzial,zebym nie pytal tylko odpowiadal.Jestem z ogrodnictwa zupelnie
zielony i zdaje sie na Was.Czytam ksiazki i gazety chyba fachowe,wszystko
co mowicie od dechy do dechy.Jednak chcialbym zadawac pytania.Czy i kiedy
bede mogl?
Pozdrawiam Cezary Znawca

2. Data: 2003-01-27 22:38:02

Temat: Re: Czy juz moge pytac?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1cdc.0000083a.3e35b271@newsgate.onet.pl
Użytkownik<z...@o...pl> napisał(a):
> Szanowna grupo zakladam wiosna ogrodek i mialbym mnostwo pytan.

Hejka. Wal śmiało :-)

> Pozdrawiam Cezary Znawca

Ten problem musisz sam rozwiązać :-)
Pozdrawiam zachęcająco Ja...cki

3. Data: 2003-01-27 22:43:48

Od: "Lucjan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co mowicie od dechy do dechy.Jednak chcialbym zadawac pytania.Czy i kiedy

Jeszcze nie. Skoro tak dokładnie czytasz
grupę, to zauważyłeś chyba,że ja nie pytam.
Dlaczego? A no właśnie - nie mam takiego
zezwolenia.
Pazdrawia boletus

4. Data: 2003-01-27 22:51:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> Jednak chcialbym zadawac pytania.Czy i kiedy
> bede mogl?
Teraz! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-01-27 22:57:26

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>    Ten problem musisz sam rozwiązać :-)
>                    Pozdrawiam zachęcająco Ja...cki
>
> Dziekuje.Po Tobie napisal boletus, ale chyba zartuje tak jak J.Czapski.
Zapytam najpierw od czego zaczac aby do wiosennych prac odpowiednio sie
przygotowac.Chce miec u siebie rozne rosliny.Drzewka,krzaczki,kwiatki,
nawet oczko z rybami.Sklonny jestem kupic winorosl,ale boje sie,ze
to trudna roslina.Maliny lubie,tylko miejsca mi szkoda.Wyczytalem,ze
mnoza sie jak perz. Pozdrawiam Cezary

6. Data: 2003-01-27 23:02:56

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co mowicie od dechy do dechy.Jednak chcialbym zadawac pytania.Czy i kiedy

Pytaj, najwyżej nikt nie odpowie:-)

Pozdrawiam

Marta

7. Data: 2003-01-27 23:05:17

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Szanowna grupo zakladam wiosna ogrodek i mialbym mnostwo pytan.Ale
J.Czapski
> powiedzial,zebym nie pytal tylko odpowiadal.

No tak żeby wejść w Grupę, trzeba najpierw odpowiedzieć na podstawowe
pytania. Gdzie mieszkasz, czym się pasjonujesz, jaki masz ogród (ogródek,
balkon, parapet)? I wtedy już możesz pytać o wszystko (:-))

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

8. Data: 2003-01-27 23:14:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1cdc.00000854.3e35b955@newsgate.onet.pl
Użytkownik<z...@o...pl> napisał(a):
> Zapytam najpierw od czego zaczac aby do wiosennych prac odpowiednio
> sie przygotowac.

Hejka. Proponuję gimnastykę w domu, ćwiczenia na siłowni, biegi oraz
spacery po lesie. Dbaj o własciwa dietę. :-)

> [...]
> kupic winorosl,ale boje sie,ze to trudna roslina.Maliny lubie,tylko
> miejsca mi szkoda.Wyczytalem,ze mnoza sie jak perz.

Obejrzyj strony grupowiczów i grupy. Zaglądaj do archiwum grupy.
Szperaj w googlach. Czytaj pisma ogrodnicze i ksiażki. Oglądaj inne ogrody.
Pozdrawiam sennie Ja...cki

9. Data: 2003-01-27 23:28:43

Od: b...@o...pl (Lucjan) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytania. Gdzie mieszkasz, czym się pasjonujesz, jaki masz ogród (ogródek,
> balkon, parapet)? I wtedy już możesz pytać o wszystko (:-))

Ja już nie muszę się przedstawiać.Wszyscy wiedzą gdzie mieszkam.Pasjonuje
mnie wg
większości wkurzanie grupy. Nie pozwolę nikomu
znęcać się nad moimi roślinkami. Dlatego
ogrodów swych nie przedstawię.
Zresztą zajęłoby to kilka miesięcy na forum grupy.
Pozdrawia Lucjan

***************r-e-k-l-a-m-a**************

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

10. Data: 2003-01-27 23:35:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> Maliny lubie,tylko miejsca mi szkoda.Wyczytalem,ze
> mnoza sie jak perz.
Święte słowa dobrodzieju, święte słowa.... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

Rybki w niebezpieczenstwie
karbid