Rybki w niebezpieczenstwie

1. Data: 2003-03-04 09:02:25

Temat: Rybki w niebezpieczenstwie
Od: "Piotr Dziewit" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowi specjaliści, zwłaszcza ichtiolodzy, potrzebna pomoc!!!
Nna stronie poświęconej oczkom wodnym ( "Mój staw - jak powstawał " Leszka
Bieleckiego) pojawił się dramatyczny apel o rozpoznanie pasożytów
atakujących rybki. ( http://www.ogrod.pct.pl/index_by_modem.html)
Bożena pisze do autora witryny:
"Wtedy w moim stawie pojawiły się tasiemce... Zjadły mi całe stadko ryb!
To świństwo było prawdopodobnie przywleczone przez ptaki, które tak ślicznie
kąpią się w oczku i strumieniu... :-(Było to tym bardziej obrzydliwe, że
przechodziło przez ciało ryby NA WYLOT!!!!!!!!!!!!!!
Ryba była po prostu jak sito!!!!"

Niestety Leszek Bielecki, który jest przecież doświadczonym specjalistą od
stawów, też nie wie co z tym fantem zrobić. Apeluje więc do czytelników
swojej witryny:
"Ja i Bożena nie wiemy co to było, ale może się w każdej chwili pojawić w
każdym stawiku, oczku, jeziorku, sadzawce... Jak z tym walczyć - nie wiem...
Czy ktoś coś takiego też przeżył? Czekam na opinie, na maile... Może
wędkarze się wypowiedzą... Może biolodzy... Przecież czytacie moją witrynę.
Przecież tyle wiecie, a tak rzadko się odzywacie..."
Przyłączam się do apelu. Może ktoś z szanownych grupowiczów coś poradzi.
Myślę, że problem interesuje większą liczbę osób.
Pozdr Piotr Dziewit

2. Data: 2003-03-04 09:43:45

Temat: Re: Rybki w niebezpieczenstwie
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyłączam się do apelu. Może ktoś z szanownych grupowiczów coś poradzi.
> Myślę, że problem interesuje większą liczbę osób.
> Pozdr Piotr Dziewit
Polecam dać to na pl.rec.akwarium tam jest paru ichtiologów.

--
Belgrano
Akwarystyka i Lotnictwo

3. Data: 2003-03-04 09:57:57

Od: "Too Old" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Dziewit" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nna stronie poświęconej oczkom wodnym ( "Mój staw - jak powstawał " Leszka
> Bieleckiego) pojawił się dramatyczny apel o rozpoznanie pasożytów

Z opisu to Ligula .
Na stronie trudno znaleźć ten wpis.
--
J.K.Chiliński - TYMOFARM