Czy ktos ma ........

1. Data: 2005-04-29 06:38:08

Temat: Czy ktos ma ........
Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

....... i uzywa takich oto mebli? Jakies opinie? Stylistyka bardzo mi
odpowiada ( nowoczesne wnetrze), ale jak z jakoscia i funkcjonalnoscia?
http://www.redapple.pl/start.php

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-04-29 07:28:34

Temat: Re: Czy ktos ma ........
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris napisal(a):

> ....... i uzywa takich oto mebli? Jakies opinie? Stylistyka bardzo mi
> odpowiada ( nowoczesne wnetrze), ale jak z jakoscia i funkcjonalnoscia?
> http://www.redapple.pl/start.php

Podobaja mi sie. Nie uzywam (chyba niestety). Cos mi sie tylko wydaje ze
duzo kosztuja, chocby ze wzgledu ze ...sa nowoczesne ;>

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

3. Data: 2005-04-29 07:37:25

Od: "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> napisał w wiadomości
> ....... i uzywa takich oto mebli? Jakies opinie? Stylistyka bardzo mi
> odpowiada ( nowoczesne wnetrze), ale jak z jakoscia i funkcjonalnoscia?
> [...]

Mam komodę R0399T. Bardzo solidne - monteży z Agata Meble je zachwalali,
meble są z płyty MDF, boki oklejane PCV. Cena również niewygórowana - za
powyższą komodę zapłaciłem 950zł - a to kawał mebla - 240cm szerokości, ceny
jak pamiętam wahały sie do 1300zł.Polecam.

4. Data: 2005-04-29 07:40:40

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daniel Jakubowski <d...@S...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:n...@b...wolin.pl...

> Podobaja mi sie. Nie uzywam (chyba niestety). Cos mi sie tylko wydaje
ze
> duzo kosztuja, chocby ze wzgledu ze ...sa nowoczesne ;>

Dluga komoda 1250 zl. Krotka 650. Stoliki 650-750 zl. Polka niecale 200
zl :)

pozdrawiam
Laris

5. Data: 2005-04-29 07:43:29

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawelcio <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d4soil$385$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> powyższą komodę zapłaciłem 950zł - a to kawał mebla - 240cm
szerokości, ceny
> jak pamiętam wahały sie do 1300zł.Polecam.

A nie przeszkadza Ci wysokosc tych mebli:)? Troche sie obawiam, ze to
wszystko takie jakies niskie. Ale moze przesadzam :) Czy na takiej
komodzie zmiesci sie bez problemu tv 29 cali?

pozdrawiam
Laris

6. Data: 2005-04-29 07:51:56

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Apr 2005 09:37:25 +0200
"Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> wrote:

> [...]
> niewygórowana - za powyższą komodę zapłaciłem 950zł - a to kawał mebla
> - 240cm szerokości, ceny jak pamiętam wahały sie do 1300zł.Polecam.

nie znalazlem jej na stronie - mozesz podac wymiary? tz wysokosc
i glebokosc.. szukam wlasnie jakiejs komody o tym wymiarze

Sierp

7. Data: 2005-04-29 07:57:13

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> powyższą komodę zapłaciłem 950zł - a to kawał mebla - 240cm
szerokości, ceny
> jak pamiętam wahały sie do 1300zł.Polecam.

Jeszcze mam pytanie odnosnie nozek. Czy da sie je regulowac?

Laris

8. Data: 2005-04-29 08:33:36

Od: "Pawelcio" <pawelcioh+wytnij to+@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie znalazlem jej na stronie - mozesz podac wymiary? tz wysokosc
> i glebokosc.. szukam wlasnie jakiejs komody o tym wymiarze
>
> Sierp

Ja potrzebowałem właśnie coś niskiego pod ekran do projektora. Komody sa
różnej wysokości, ja wybrałem najniższą.
Mebel jest głęboki - 60cm głębokości (te wyższe mają zdajsie 55cm-tez
wystarczy) ,wiec spokojnie zmieści się każdy telewizor. Wewnatrz w pierwszej
części mebla, zasuwanej szybką miejsce na sprzęt, w drugiej 2
szuflady.Wygląda na to, ze nóżki mają stałą wysokość. Na stronie www są
dokładne wymiary - po kliknięciu na zdjecie mabla, na dole okienka pojawiają
się wszystkie wymiary.

9. Data: 2005-04-29 09:36:57

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Apr 2005 10:33:36 +0200
> [...]

> 2 szuflady.Wygląda na to, ze nóżki mają stałą wysokość. Na stronie www
> są dokładne wymiary - po kliknięciu na zdjecie mabla, na dole okienka

mi chodzi bardziej o taka sypialniana o wymiarach mniej wiecej 240x45x85

Sierp

Jak odbywa się montaż szafy z drzwiami przesuwanymi?
[market] sprzedam grzejnik PURMO V11 60x60 cm - jak nowy - Warszawa - 50 zł
drewniana podloga w lazience
instrukcja obsługi zmywarek bosza
piana w wannie z hydromasazem