Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?

1. Data: 2009-08-14 07:50:44

Temat: Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?
Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/mx9f7e

Obecnie 35 funtów (7-10lat) + 5 przesyłka (~200zl)

Wydaje mi się, że jest dopracowany (poważniejszy,na 3 lata?) i książki się
nie gniotą.
Czy jest usztywniony na bokach? tzn. nie tak jak w Herlitz z marketu za 99
gdzie pod palcami wyczułem tekturę, która się zgniotła nieodwracalnie (i
penie zrobi się szmata z usztywnienia).
No i jak jest usztywniony(?) na plecach.
Czy to fajny tornister/plecak? - to bardziej plecak czy tornister?

2. Data: 2009-08-14 12:19:46

Temat: Re: Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kenubi pisze:
> http://tinyurl.com/mx9f7e

> Czy to fajny tornister/plecak? - to bardziej plecak czy tornister?

Wygląda ciekawie.
Sprawdź sobie jeszcze stronę firmy topgal http://www.topgal-plecaki.pl
mają też piórniki do kolekcji. W tornistrze dużo ciekawych przegródek,
rozwiązań, niektóre posiadają w komplecie worek na zmienne buty, albo
ochraniacz przeciwdeszczowy (nam się bardzo przydaje).
Firma solidna, szybko realizują zamówienia, nie ma żadnych problemów.

--
waruga_e

3. Data: 2009-08-14 12:26:45

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kenubi" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> No i jak jest usztywniony(?) na plecach.
> Czy to fajny tornister/plecak? - to bardziej plecak czy tornister?

Witam
My wstepnie tez myslelismy o takim
Ostatecznie kupilismy
http://www.allegro.pl/item705288672_tornister_hama_s
bs_pirat_5_cz_super_gratis.html
Jest duzy to fakt i baaardzo porzadnie wykoanay
Mozna kupic sam tornister lub zestaw a dodatkowo dokupic inne czesci z tej
samej kolekcji
Gwarantuje zadowolenie bo u nas sprawdza sie swietnie - ladny kolorowy ,
duzo innych wzorkow (te mniejsze sa bardziej jak plecak i zapinane sa na 1
zamkniecie)
Mysle ze posluzy pierwsze 3-4 lata wiec oplaca sie postawic na jakosc
Ze sprzedajacym nie mam nic wspolnego poza tym ze u Niego kupowallismy

pozdrawiam MAgda

4. Data: 2009-08-14 13:12:41

Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kenubi wrote:

NIE NIE! Nie chcę porad.
Tak, widziałem. Chodziłem po sklepach - załamka (np. ten Herlitz), Hama za
droga (nie oglądałem),
200,- zł to już max.

Ciuchy kupowane na wyspach np. next'a dzieciaki nie mogą zajeździć a jak
kupię w naszym kraju ostatniej jakości chińszczyzny to suwaki po tygodniu
nadają się do wymiany - tylko życia szkoda jeździć na reklamacje i się
szarpać.

5. Data: 2009-08-14 13:21:12

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupię w naszym kraju ostatniej jakości chińszczyzny to suwaki po tygodniu
> nadają się do wymiany - tylko życia szkoda jeździć na reklamacje i się

A jakbyś porównał porządne marki kupowane w naszym kraju i ostatniej jakości
chińszczyzny na wyspach to jak by wypadło?

Agnieszka, nie żebym twierdziła, że "dobre bo polskie", ale bez przesady

6. Data: 2009-08-14 17:36:35

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kenubi pisze:
> kenubi wrote:
>
> NIE NIE! Nie chcę porad.

ok, nie chcesz, to nie ma, ale nie musisz od razu krzyczeć.

--
waruga_e

7. Data: 2009-08-17 13:10:27

Temat: Re: Czy kto? ma tornister ErgoSmart?
Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> jakości chińszczyzny na wyspach to jak by wypadło?
>
> Agnieszka, nie żebym twierdziła, że "dobre bo polskie", ale bez przesady

Nijak, bo to nie tak klasa cenowa. "Nasze" szmaty bywaja często w cenach
markowych na wyspach. No przecież robimy import prywatny i widzimy jak jest,
Porównuję w podobnym zakresie cenowym i dodaję trochę za markowość.

8. Data: 2009-08-17 13:15:30

Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kenubi wrote:

> http://tinyurl.com/mx9f7e

Już kupiony (przyjedzie za ~tydzień). Jak nie zapomnę to dam znać czy fajny
i czy było warto ryzykować w ciemno.

9. Data: 2009-08-20 08:08:30

Od: "Przyklejka" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gdzie pod palcami wyczułem tekturę, która się zgniotła nieodwracalnie (i

Dziwie sie , ze tak sie wypowiadasz o tornistrze Herlitz. Ja co prawda znam
jeden model, ale zdecydowanie moge polecić. Mielismy taki model tylko w
innym kolorze
http://www.allegro.pl/item718669925_herlitz_torniste
r_plecak_bezpieczny_lekki_nowy.html
Syn uzywał przez 3 lata, nic sie z nim nie stało. Był prany ręcznie ze trzy
razy i nic sie nie odkształciło. Odporny na deszcz i snieg, nic sie nie
zmoczyło w środku, ksiązki nie zniszczone. Gdyby nie to ze syn juz wyrósł z
tornistrów i wolałby plecak to uzywałby go jeszcze długo.

10. Data: 2009-08-20 10:14:50

Od: kenubi <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyklejka wrote:

> [...]
> nie zmoczyło w środku, ksiązki nie zniszczone. Gdyby nie to ze syn juz
> wyrósł z tornistrów i wolałby plecak to uzywałby go jeszcze długo.

Już wiem w czym rzecz. Coś mnie skusiło i w tesco pomacałem znowu Herlitz'a
i..ten miał jakieś plastikowe wkładki! Cena też jakaś większa.
Z wyglądu niby takie same były (tak taki jak z linka alleg).
Czyli są dwie wersje! za 99 tekturowa i za 129 z plastikiem. O tempora!
Trzeba uważać co się bierze! "Promocja" to nie wszystko.

Nutkuś
Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci
Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Wysłać na obóz czy nie?