agroturystyka rodzinna

1. Data: 2009-08-14 12:21:17

Temat: agroturystyka rodzinna
Od: "kasia&piotr" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, dawno mnie nie było - teraz już po wakacjach ale
zastanawiamy się jeszcze nad wypadem (kilkudniowym) gdzieś w Sudety,
ew. okolice na początku września.
Pamiętam kiedyś wątek o wspaniałym miejscu polecanym na grupie, jeśli
mnie pamięć nie myli, to La Luna zachwalała swoje tereny i jakieś
gospodarstwo w pobliżu Gór Sowich? Może jednak się mylę, a znaleźć
niestety nie potrafię.
Może ktoś pamięta, ew. potrafi wyguglać albo ma po prostu sprawdzony
adres.
Zależy nam na spokoju, możliwości jakichś zajęć, czy zabawy lub
chociaż karmieniu zwierząt: kur, kotów, itp., placu zabaw dla dzieci,
miejscu do spacerowania, siedzenia na podwórku, to oczywiste.
Miło by było z wyżywieniem i np własnym mlekiem, serem od gospodarzy a
jednym z głównych kryteriów jest możliwość wystawienia rachunku/
faktury za pobyt.
Zna ktoś coś takiego? Pamięta, słyszał, był...
Wiem, że to nie era, ale może :)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, Kasia.

Mateusz 5,5
Marcin 4,2
Magdalena 2,6

2. Data: 2009-08-14 12:51:51

Temat: Re: agroturystyka rodzinna
Od: "Kasia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polecam
http://noclegi.dolnyslask.org/index.php?dzial=agrotu
rystyka&id_oferty=195
Byliśmy tam tydzień temu, syn ma 3,4 lata, cudowny ogród, cisza, są tam miłe
kotki pieski rewelacja

3. Data: 2009-08-15 17:19:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Aug 2009 05:21:17 -0700 (PDT), kasia&piotr napisał(a):

> Mateusz 5,5
> Marcin 4,2
> Magdalena 2,6

Rok ma 12 miesięcy - chyba nie 10?
;)

--

Ikselka.

4. Data: 2009-08-15 17:30:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Aug 2009 14:51:51 +0200, Kasia napisał(a):

> [...]
rystyka&id_oferty=195
> Byliśmy tam tydzień temu, syn ma 3,4 lata, cudowny ogród, cisza, są tam miłe

Spytałaś, czy szczepione i odrobaczone? Obserwuję w agroturystyce absolutną
beztroskę w tym względzie, zarówno właścicieli gospodarstw, jak i rodziców
narażających swoje dzieci na infekcje odzwierzęce i pasożyty - "miły" kotek
lub piesek bywa siedliskiem wielu niespodzianek wewnątrz i na zewnątrz.

--

Ikselka.

5. Data: 2009-08-18 08:22:13

Od: "kasia&piotr" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 19:19, XL <i...@g...pl> wrote:

> Rok ma 12 miesięcy - chyba nie 10?
> ;)
>
> --
>
> Ikselka.

Wydaje mi się, że wiem o co Ci chodzi ale może się mylę... ;)
Piszę po latach liczbę miesięcy (skończonych), a nie procentowo w
skali roku (1/12).

Jeśli coś nie tak, to daj znać - zastanowię się nad Twoją wersją :)

Pozdrawiam, Kasia + 3M.

6. Data: 2009-08-18 08:23:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia&piotr wrote:

> [...]
> skali roku (1/12).
>
> Jeśli coś nie tak, to daj znać - zastanowię się nad Twoją wersją :)

Forma zapisu jest nieadekwatna do jego treści :-)

Stalker

7. Data: 2009-08-18 11:00:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Forma zapisu jest nieadekwatna do jego treści :-)

Aaaaa.... Dlatego nie zrozumiałam, o czym Ty do mnie rozmawiasz.

Qra

8. Data: 2009-08-18 19:53:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 01:22:13 -0700 (PDT), kasia&piotr napisał(a):

> Wydaje mi się, że wiem o co Ci chodzi ale może się mylę... ;)
> Piszę po latach liczbę miesięcy (skończonych), a nie procentowo
> skali roku (1/12).

Hmmm, 1/12 to raczej nie jest procentowo... tylko ułamkowo...

> Jeśli coś nie tak, to daj znać - zastanowię się nad Twoją wersją :)

Dlaczego, każda wersja dobra, byle adekwatnie zapisana. A się czepiam, bo
mi się przypomniało, jak kiedyś siedziałam w kolejce w Erze ponad godzinę,
a interesant (starszy gość) bezpośednio przede mną ubliżał spoconemu już i
doprowadzonemu do ostateczności pracownikowi przyjmującemu reklamację
treści tej m.w., że Era to banda złodziei z owym biednym człowiekiem za
biurkiem na czele, ponieważ on (interesant) i cała!!! jego rodzina każdy
osobno na(minuty i sekundy podane w słupkach) i im wszystkim tak samo
wyszło, że powinno mu jeszcze zostać mnóstwo niewykorzystanych minut, no bo
"wiesz pan, złodzieju jeden, jak ja zsumowałem te minuty i sekundy, coście
mi na fakturze podali, na kalkulatorze, to mnie wyszło zupełnie co innego,
niż tam, czyli że wy mnie w czambuł okradacie i ta cała wasza pieprzona
firma!"
Pracownik, z którego czoła pot się lał perlisty, musiał być grzeczny, bo za
to mu płacą i nie mógł dziadkowi powiedzieć: "spieprzaj, dziadu, naucz się,
że godzina ma 60 minut, minuta 60 sekund i nijak sumować ich nie można po
przecinku na dziesiętnym kalkulatorze jako ułamki dziesiętne."
:-)

--

Ikselka.

9. Data: 2009-08-18 20:01:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 21:53:09 +0200, XL napisał(a):

> [...]
> treści tej m.w., że Era to banda złodziei z owym biednym człowiekiem za
> biurkiem na czele, ponieważ on (interesant) i cała!!! jego rodzina każdy

zsumowali

> [...]
> że godzina ma 60 minut, minuta 60 sekund i nijak sumować ich nie można po
> przecinku na dziesiętnym kalkulatorze jako ułamki dziesiętne."

j.w.
--

Ikselka.

Czy ktoś ma tornister ErgoSmart?
Nutkuś
Re: Wysokosc mebli dla dziecka
Fajne i praktyczne małe pokoje dla dzieci
Re: Wysokosc mebli dla dziecka