Czy ktos moze wie gdzie moge dostac szybe do lodowki

1. Data: 2008-01-13 00:33:38

Temat: Czy ktos moze wie gdzie moge dostac szybe do lodowki
Od: "ja" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos moze wie gdzie kupie szybe taka zaokraglona gorna do witryny
mrozacej/zamrazarki ARGOS ARO-400 niestety producent juz nie istnieje a ludzie w
serwisach wzruszajaco patrza na mnie jak na kosmite....
Moze komus sie poniewiera takowe cudo po piwnicy albo macie namiar na jakis
szrot agd?(chetnie w malopolsce)
pozdrawiam
Pawel

2. Data: 2008-01-13 10:23:11

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

ja pisze:
> Witam
> Czy ktos moze wie gdzie kupie szybe taka zaokraglona gorna do witryny
> mrozacej/zamrazarki ARGOS ARO-400 [...]
zamów u szklarza - każdy lepszy zakład ma odpowiedni sprzęt do cięcia i
fazowania szkła, jak i odpowiednie szkło.
Pozdr., Ed.

--
Pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

3. Data: 2008-01-13 12:07:33

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zamów u szklarza - każdy lepszy zakład ma odpowiedni sprzęt do cięcia i
> fazowania szkła, jak i odpowiednie szkło.
> Pozdr., Ed.

:) do plaskich szyb nie ma problemu bo ten temat juz przerobilem...chodzi o to
ze ta jest zaokraglona i w tym tkwi problem.Jesli nie znajde to zamowie po
prostu dwie plaskie hartowane i zakoncze sprawe a tej "przeróbki"staralem sie
uniknac...
pozdrawiam
Pawel

Problem z szybkowarem