alternatywa do zelmer fenomen 880.5

1. Data: 2008-01-12 12:03:42

Temat: alternatywa do zelmer fenomen 880.5
Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
przymierzam się do kupna wielofunkcyjnego robota kuchennego. fenomen 880.5
spełnia z opisu moje oczekiwania, bo ma np. również sokowirówke. chciałbym
zapytać ewentualnych użytkowników, czy są z tej maszynki zadowoleni oraz
prosić o podanie może jeszcze jakiejś alternatywy

2. Data: 2008-01-12 12:21:17

Temat: Re: alternatywa do zelmer fenomen 880.5
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bosch Mum ,jeden z lepszych robotów kuchennych
Pozdrawiam JULIUSZ

3. Data: 2008-01-12 17:15:08

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

nightmen pisze:
> Bosch Mum ,jeden z lepszych robotów kuchennych
> Pozdrawiam JULIUSZ

Potwierdzam.
Pozdr. Ed.

--
Pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

4. Data: 2008-01-12 17:22:21

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 13:03, "mlk" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> zapytać ewentualnych użytkowników, czy są z tej maszynki zadowoleni oraz
> prosić o podanie może jeszcze jakiejś alternatywy

Są takie np. Mum, o 50% mocniejszy od Fenomena (ten 1kW) - ale Zelmer
jest polski, dobry - moc ma wiekszą niż np KitchenAid, wystarczającą
dla wszystkich prac - a cena bardzo przystępna - na raty nawet około
50 zł/ miesiąc. Obsłuży większość prac dla dużej rodziny, a jezeli
dodać Zelmera Dianę z szatkownicą to juz niewiele zostaje do zrobienia
- poza zakupem.

5. Data: 2008-01-12 21:56:36

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 17:22, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Są takie np. Mum, o 50% mocniejszy od Fenomena (ten 1kW) - ale Zelmer
> jest polski, [...]

tak, z glownym udzialowcem - PEF V Zelmer Holdings S.A.R.L.
(60%glosow) zarejestrowanej w Luxemburgu...
ale faktycznie, produkuja sprzet w Polsce.

pozdrawiam,

mac.

6. Data: 2008-01-13 08:56:07

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 22:56, maciej debski <m...@b...pl> wrote:

> tak, z glownym udzialowcem - PEF V Zelmer Holdings S.A.R.L.
> (60%glosow) zarejestrowanej w Luxemburgu...
> ale faktycznie, produkuja sprzet w Polsce.
>
> pozdrawiam,
>
> mac.

A co to ma do rzeczy?

7. Data: 2008-01-13 14:59:03

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 08:56, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> A co to ma do rzeczy?

zwracam uwage na to ze produkty Zelmera (jakkolwiek zelmer starannie
to ukrywa) nie sa 'dobre bo polskie'.
ty akurat podkresliles ten wlasnie atrybut wspomnianego urzadzenia.

mac

8. Data: 2008-01-13 18:30:46

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 15:59, maciej debski <m...@b...pl> wrote:

> zwracam uwage na to ze produkty Zelmera (jakkolwiek zelmer starannie
> to ukrywa) nie sa 'dobre bo polskie'.
> ty akurat podkresliles ten wlasnie atrybut wspomnianego urzadzenia.
>
> mac

Oczywiście - jest produkowany w Rzeszowie. Nie jest do konca ważne kto
i ile ma w nim udziałów. Szkoda, że nie pozostały, podobnie jak
większość zakładów w rękach Polaków. Ci, którzy do tego doprowadzili
powinni wisieć.

9. Data: 2008-01-18 18:31:17

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwracam uwage na to ze produkty Zelmera (jakkolwiek zelmer starannie
> to ukrywa) nie sa 'dobre bo polskie'.
> ty akurat podkresliles ten wlasnie atrybut wspomnianego urzadzenia.

Firmy sie rejestruje w Luksemburgu, bo to raj podatkowy.

R.

Lodowka Ariston
Rogaliki kakaowe
Co z sykiyaki?