Czy ktoś widział taki zamek?

1. Data: 2006-11-13 07:52:11

Temat: Czy ktoś widział taki zamek?
Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W kuchni gdy otwieram lodówkę to obija się o drzwi a to inox. Wymyśliłem, że
zamiast normalnego zamka, który bede musiał jakos zaślepić zamontuję zamek
dotykowy. Coś takiego jak jest nieraz w klapkach od telewizorów, raz
naciśniety się zamyka, gdy naciśnie sie jeszcze raz to otwiera. Tylko
nigdzie nie znalazłem takiego zamka, może ktoś gdzieś widział w jakimś
hipermarkecie albo wysyłkowo?

2. Data: 2006-11-13 16:45:12

Temat: Re: Czy ktoś widział taki zamek?
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem pierwsze zdanie 5 razy i dalej nie wiem o co ci chodzi.
Bądź uprzejmy jaśniej formułowac swoje myśli a na pewno uzyskasz pomoc.

P.

3. Data: 2006-11-13 17:37:52

Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>naciśniety się zamyka, gdy naciśnie sie jeszcze raz to otwiera. Tylko
>nigdzie nie znalazłem takiego zamka, może ktoś gdzieś widział w jakimś

Hurtownia na Grodzieńskiej.
--
PZDR, miszka_
_________________________________

4. Data: 2006-11-13 22:13:03

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytałem pierwsze zdanie 5 razy i dalej nie wiem o co ci chodzi.
> Bądź uprzejmy jaśniej formułowac swoje myśli a na pewno uzyskasz pomoc.

Sam przeczytałem i rzeczywiście można mieć duże trudności ale się akurat
śpieszyłem i bez przeczytania wysłałem. Już wyjaśniam.
Chodzi o to że gdy otwieram drzwi lodówki to obijają się o klamkę od
spiżarni. Dlatego chcę zlikwidować tą klamkę, a żeby to zrobić muszę mieć
jakiś inny zamek. Kolega powiedział że miał kiedyś widział taki zamek który
działał właśnie na takiej zasadzie jak opisałem. Można jeszcze zastosować
jakiś magnes ale i tak wtedy trzeba jakiś uchwyt żeby drzwi oderwać od niego
wiec wolałbym taki dociskany.

Profile aluminiowe+zawiasy na ramę szyby...
Pytania nt. dwóch pralek
torba - lodowka
Aranżacja mieszkania 70m^2
dzwiczki od szafki unoszone do gory ?