Czy ktos zauwazyl?

1. Data: 2000-11-22 09:46:54

Temat: Re: Czy ktos zauwazyl?
Od: Mariusz Smykuła <s...@s...ics.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ty jaki dresik preferujesz?

marian

1. Data: 2000-11-22 10:14:36

Od: "nie-Rince" <r...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Mariusz Smykuła" <s...@s...ics.p.lodz.pl> napisal w wiadomosci
news:Pine.LNX.4.30.0011221043340.24181-100000@stud.i
cs.p.lodz.pl...
> A ty jaki dresik preferujesz?
>
> marian

Taki w zolte sloniki... Ale ci mili panowie w bialych fartuchach i maskach
na twarzach ich nie maja...

--
Rince

1. Data: 2000-11-22 11:27:34

Od: "Agape" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Nie przejmuj sie tak, ona jest niesmiertelna;)
> E.

Tez w to wierze. Ale za dziesiatym razem cos moze w niej peknac. Znam ludzi,
ktorzy pracuja w poradniach i spotykali sie z takimi osobami, ktore mialy
proby samobojcze, bo jakis kretyn powiedzial im: "Lepiej by bylo, gdybys ze
soba skonczyla", a dla nich to bylo dobrym pretekstem, bo juz sie nad tym
zastanawialy. Niektorzy moga sie zabic chocby po to, zeby wpedzic w wyrzuty
sumienia tych, ktorzy im tego zyczyli. Ale efekt jest ten sam: smierc.
Powodow moze byc wiele. Jesli ktos bawi sie w taki sposob jak Rince wiedzac
o tym, ze ta osoba przebakiwala cos wczesniej o samobojstwie, to uwazam, ze
jest to podle, niezaleznie od tego jakie prawdopodobienstwo istnieje wedlug
nas, ze taka osoba sie zabije. Po pierwsze - nie wiemy do czego zdolna jest
Ania, znamy ja bardzo wyrywkowo. Po drugie - w kwestii zycia i smierci
drugiej osoby nie mozna pozwolic sobie na minimalne ryzyko. Jesli ktos ma
powazne zaburzenia to nie mozemy byc pewni, ze przewidzimy jego zachowanie
na podstawie tego, jak zachowywal sie do tej pory. Ja akurat nie zajmuje sie
terapia, ale wiem, ze takie slowa moga byc dla kogos gwozdziem do trumny.
Nie moge sie wiec tym nie przejmowac jako psycholog, a przede wszystkim jako
czlowiek.

Pozdrawiam
Agape

1. Data: 2000-11-22 16:03:51

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze

> Uwazaj z takimi radami. Moze Cie posluchac i cale zycie bedziesz ja mial
na
> sumieniu.

Nie matw sie, co jak co, ale palantow nigdy sie nie slucham :-)). A poza tym
ostatnio za dobrze czuje sie psychicznie, abym miala zamiar ze soba
skonczyc, jakos bym nie potrafila. Zycie jest po prostu fajne :-))).
Ania

1. Data: 2000-11-22 18:37:23

Od: "Riince" <r...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kira" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio za dobrze czuje sie psychicznie, abym miala zamiar ze soba
> skonczyc, jakos bym nie potrafila. Zycie jest po prostu fajne :-))).

No wlasnie, zawsze mozna sobie pobluzgac... :-)))))))

--
Rince
/\Ty wiesz swoje, on wie swoje/\

1. Data: 2000-11-23 15:16:02

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agape" <l...@p...onet.pl> wrote in message >
> ze
>
> Czy ty w ogole zauwazyles, ze ona ma ze soba klopoty ?? I ze takie rady sa
> takim przypadku smiertelnie niebezpieczne ?!
> Swietnie sie bawisz... mam nadzieje, ze nie kosztem czyjegos zycia.

szczerze ???? - nie zmartwilo by to i mnie za bardzo

> *plonk*

sos3n

1. Data: 2000-11-23 15:18:40

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Riince" <r...@b...org> wrote in message
> Użytkownik "Kira" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> tym
>
> No wlasnie, zawsze mozna sobie pobluzgac... :-)))))))

> [...]
a juz sie ludzilem.....
sos3n

Płeć a agresja
Re: Lolita