Czy laryngolog wystarczy?

1. Data: 2008-01-30 21:37:53

Temat: Czy laryngolog wystarczy?
Od: "awawa" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy żeby stwierdzić polipa zatoki przynosowej
wystarczy wizyta u laryngologa, czy potrzebne są dodatkowe
specjalistyczne badania ?
Laryngologa, czy otolaryngologa i jaka jest różnica?
Czyli, czy przy zwykłym badaniu to poprostu widać?

(Mam powtarzające się od jakiegoś czasu bóle policzka,
często w kierunku oka, przechodzące nieraz w bóle różnych zębów,
zwykle górnej szczęki, występujące zwykle w konkretnych pomieszczeniach,
które podejrzewam, że mają jakiś alergen na mnie działający.)

Czy do wyleczenia wystarczy konsekwentne omijanie alegricznych
pomieszczeń i polip sam zdechnie, czy to za mało?

Czy są dostępne jakieś badania np. na grzyba w pomieszczeniu,
jeśli tego grzyba nie widać? I jak to wygląda w praktyce?