Czy ludzie są winni samouwięzienia?

31. Data: 2017-05-23 11:14:45

Temat: Re: Czy ludzie są winni samouwięzienia?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> A potrafisz to odnieść do siebie? Jeśli uznasz to za złośliwość - nie
> odpowiadaj...

No właśnie Chironie. Kiedyś, lat temu ze dwadzieścia, rzucałem się
niczym ryba w sieci i bluzgałem jak się tylko dało. Z jednej strony było
to konieczne, by zaistnieć z moim pomysłem w świecie a z drugiej było
przejawem nierozwiązanego kompleksu Edypa. Walczyłem o to by być
najlepszym. Przez te lata wykonałem ogromna prace nad samym sobą, ale i
udoskonaliłem - żeby tak rzec - moja ideę. I już nie muszę walczyć ani z
samym sobą ani z nikim innym. Teraz spokojnie przekazuję to do czego
dotarłem. A jeżeli odbierasz to jako walkę, np. z Tobą, to spójrz na
siebie. ;-) Zanim następnym razem mi coś zarzucisz - spójrz wpierw na
siebie.

Nie odbierz tego jako moje lizusostwo, ale muszę Ci to powiedzieć, że
jestem mile zaskoczony pracą nad sobą, którą wykonałeś. Tak trzymaj. :-)

> -- Chiron

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

32. Data: 2017-05-23 11:18:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie odbierz tego jako moje lizusostwo, ale muszę Ci to powiedzieć, że
> jestem mile zaskoczony pracą nad sobą, którą wykonałeś. Tak trzymaj. :-)

Wiesz- cały czas staram się pracować ze sobą. I cieszą mnie efekty tej
pracy. Wracając jednak do Ciebie- znajdziesz to i w poprzednich postach-
żeby długo nie szukać- niedawno 2 razy Cię o coś IMO ważnego spytałem. Na
inne pytania odpowiadasz raczej wyczerpująco. To- 2 razy przemilczałeś.
Wyparłeś, jak sądzę. A odpowiedzi na nie mogą być bardzo ważne dla Ciebie.
No i dlatego- są one Twoją sprawą.
--
Chiron

33. Data: 2017-05-23 11:28:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> razy przemilczałeś. Wyparłeś, jak sądzę. A odpowiedzi na nie mogą być
> bardzo ważne dla Ciebie. No i dlatego- są one Twoją sprawą. --

Chironie, jesteś wśród nielicznych, których traktuję jak partnerów do
dyskusji a nie uczniaków do uczenia podstaw. Twój mail czeka na właściwy
moment, kiedy będę mógł się skupić bo nie chcę byś się poczuł urażony
bylejakością odpowiedzi. To co wklepuję w chwilach wolnych nie wymaga
dużego zastanowienia więc mogę to zrobić od ręki. A poza tym jeżeli
sięgam pamięcią wstecz to zawsze odpowiadałem na twoje Twoje wymagające
zastanowienia maile. I tym razem przepraszam za zwłokę. :-(

34. Data: 2017-05-23 12:24:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sięgam pamięcią wstecz to zawsze odpowiadałem na twoje Twoje wymagające
> zastanowienia maile. I tym razem przepraszam za zwłokę. :-(

Nie mam dyskomfortu z tego powodu. Raczej- chcę Ci po prostu coś pokazać.

--
Chiron

35. Data: 2017-05-23 12:43:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Nie mam dyskomfortu z tego powodu. Raczej - chcę Ci po prostu coś
> pokazać.

A ja cenię sobie pisanie otwarty tekstem a nie domysły. :-)

36. Data: 2017-05-23 12:47:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Nie mam dyskomfortu z tego powodu. Raczej- chcę Ci po prostu coś
> pokazać.

A ja cenię sobie pisanie otwartym tekstem a nie domysły.

37. Data: 2017-05-23 12:51:28

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2017-05-23 21:12:20

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A ja cenię sobie pisanie otwartym tekstem a nie domysły.:-)

Chcesz, żebym 3 razy to samo odpowiedział?
:-)

--
Chiron

39. Data: 2017-05-24 05:23:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Chcesz, żebym 3 razy to samo odpowiedział? :-)

Skoro uważasz, że 2 razy nie wystarczyło... :-)

40. Data: 2017-05-24 09:30:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro uważasz, że 2 razy nie wystarczyło... :-)

Mnie w sumie nic do tego. Ty- jak nie znajdziesz sam odpowiedzi- to pewno
się nawet nie zgodzisz z sugestiami, zawartymi w pytaniach. No ale zobacz-
czy tak trudno znaleźć to, co kompletnie zignorowałeś odpowiadając? To już
samo to o czymś przynajmniej może świadczyć

--
Chiron

Reklamy dobre i złe
DejaVu
Franciszek: "Duchowe osierocenie to rak degradujący duszę"
Ziemkiewicz o szopce...
Saryryk o szopce...