Czy ludzie z zespołem Downa mogą być samodzielni?

21. Data: 2011-11-13 07:46:46

Temat: Re: Czy ludzie z zespołem Downa mogą być samodzielni?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
news:j9mr9e$9ef$1@news.onet.pl...
> X-No-Archive:yes

> Ależ sankcjonuje się aborcje nie tylko płodów obciążonym zespołem Downa
> ("ciężkie i nieodwracalne upośledzenie płodu lub istnienie nieuleczalnej
> choroby zagrażającej jego życiu"), tylko po prostu najczęstszy jest zespół
> Downa.

Ja tylko wramach ciepialstwa - "sankcjonowac" to jednak nie to samo co
legalizowac. Slowo troche na sile wcisniete w ten kontekst przez iksele.

22. Data: 2011-11-13 07:59:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-12 23:31, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Każde żywe stworzenie też?

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

23. Data: 2011-11-13 11:40:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2011 08:46:46 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Ja tylko wramach ciepialstwa - "sankcjonowac" to jednak nie to samo co
> legalizowac. Slowo troche na sile wcisniete w ten kontekst przez iksele.

Żadnej siły nie używałam.

24. Data: 2011-11-13 12:04:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Nov 2011 08:59:32 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-12 23:31, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Każde żywe stworzenie też?

Nie - nie lubię bakterii chorobotwórczych, z tych to ja bym pasy darła :->

25. Data: 2011-11-14 23:01:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 12 listopada 2011 17:47. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Dnia Sat, 12 Nov 2011 10:09:38 +0100, Szaulo napisał(a):
>

> Nie.

A właśnie że mogą. Pablo Pineda ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

26. Data: 2011-11-14 23:09:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 00:01:24 +0100, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> sobota, 12 listopada 2011 17:47. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> A właśnie że mogą. Pablo Pineda ;)

Nie "mogą", tylko "może" - ten konkretny człowiek z z.D.
Jedna jaskółka nie czyniąca wiosny.
Wyjątek potwierdzający regułę.
Itp.

Bardzo fajne testy psychologiczne.