Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4

1. Data: 2011-11-10 16:30:48

Temat: Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości news:...
"kiwiko" <k...@o...pl>
news:4ebb7ff7$6$8454$65785112@news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> a na salonach nie rozmawia się o pogodzie?
>
> kiwiko

Jeśli poniższy tekst jest o pogodzie - to ja jestem ksiądz:

cytat:

- aniołki na czubku szpilki

"Jak wiadomo Słońce jest gorącą kulką obracającą się cyklicznie wokół środka
Wszechświata - Ziemi. Dlaczego jest gorące i dlaczego nie wypala się jak przyzwoite
ogniska? - to Wielka Tajemnica Przyrody.
Inną tajemnicą jest jak to możliwe, że gdy o zachodzie zanurza się Słońce w oceanie -
to nie ulega wygaszeniu i nie powstają przy tym kłęby pary... - domyślnie:
w oceanie są kryształowe prowadnice, które uniemożliwiają kontakt bezpośredni
gorącego Słońca z zimną wodą, a Słońce nie gaśnie dlatego, bo pod oceanem jest
węgiel, który podtrzymuje spalanie.
Pracowite anioły dorzucają ten węgiel łopatami, gdy Słońce przetacza się w pobliżu.
Na jeden kilometr drogi Słońca przypada 6 aniołów, co daje łącznie miliard siedemset
pięćdziesiąt osiem milionów czterysta pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście
osiemdziesiąt dwie i pół łopaty węgla dziennie. Podziemne zasoby węgla są
niewyczerpywalne, bo jak wiadomo: węgiel w Ziemi rośnie."

Czy powyższe opowiadanie jest prawdą?
- Oczywiście TAK. Powyższe opowiadanie jest taką samą prawdą jak fakt, że to nie
babcia zjadła wilka, ale wilk zjadł babcię Czerwonego Kapturka.
Ale powyższe opowiadanie wcale nie jest prawdą, bo na jeden kilometr drogi Słońca
wcale nie przypada 6 aniołów lecz 13 i nie używają łopat lecz taśmociągów.
Dowód:
węgiel spadając z taśmociągów ma Słońce popycha je i dzięki temu Słońce nie
zatrzymuje się w swych obrotach.

Czytając opowiadania o tajemniczych neutrinach, których w ciągu sekundy przelatuje
kilkaset przez czubek szpilki - brakuje mi w tych sensacyjnych relacjach objawienia
przyczyny, która sprawia, że neutrina mają masę a to oznacza, że nie mają i poruszają
się neutrina z prędkością mniejszą od stałej 'c', a więc równą 'c' czyli większą od
'c' - mniejszą, znaczy się równą czyli większą od prędkości światła w próżni
teoretycznej i jednorodnej mającej w każdym miejscu i w każdym kierunku te same
współczynniki przenikalności elektrycznej i magnetycznej, które to współczynniki jak
wiadomo sprawiają, że gdy masa przekroczy prędkość 'c' to cofa się w czasie i tworzy
wstecznie historię, której nie było (!). :-)
Brakuje mi w tych sensacyjnych relacjach objawienia przyczyny, a więc określenia
ilości diabełków, dzięki którym neutrino ma masę czyli nie ma.
Czy wystarczy, że w każdym punkcie przestrzeni myślnej stworzy się tych diabełków 666
- czy musi ich być więcej, znaczy się mniej?

Jakie są granice popadnięcia w urojenia, po przekroczeniu których człowiek traci
zdolność odróżniania tego co JEST, od tego co istnieje jako mem psychiczny w
rozszalałej wyobraźni?
Pytanie raczej retoryczne w epoce postmodernizmu, w której prawd się nie odkrywa,
lecz zakłada i orzeka tworząc paradoksy i sofizmaty z etykietką "praca naukowa".

Krótki komentarz ad meritum
1. Obserwacje przyrody wskazują, że cząstki elementarne będące budulcem materii -
elektrony i protony - posiadają ładunek elektryczny, magnetyzm i masę bezwładną
(spoczynkową).
2. Obserwacje przyrody wskazują, że ładunek elektryczny, magnetyzm i masa bezwładna
(spoczynkowa) wytwarzają pola przestrzenne wokół ładunku elektrycznego, magnesu i
masy.
3. Obserwacje przyrody wskazują, że pola przestrzenne wokół ładunku elektrycznego,
magnesu i masy zawierają w tej objętości energię elektryczną, magnetyczną i
grawitacyjną.
4. Energie elektryczna, magnetyczna i grawitacyjna wchodzą w skład cząstek
elementarnych i ma to nazwę: model śliwki:
pestką jest ładunek elektryczny, magnetyzm i masa bezwładna (spoczynkowa), a miąższem
energia elektryczna, magnetyczna i grawitacyjna akumulowana wokół pestki.
5. Prędkość w przyrodzie wyznaczana jest względem wchwili czasowej dt (Newtona), a
ograniczenie prędkości 'c' przewidziane przez Maxwella dotyczy zaburzeń
elektromagnetycznych zwanych fale e-m, lub kwanty e-m.
a) gdy cząstka elenentarna przekracza nieznacznie 'c' wyznaczone dla danego ośrodka
przez występujące tam współczynniki przenikalności elektrycznej i magnetycznej, to
występuje wyprzedzenie miąższu przez pestkę (Promieniowanie Czerenkowa)
b) gdy cząstka elenentarna znacznie przekracza 'c' wyznaczone dla danego ośrodka
przez występujące tam współczynniki przenikalności elektrycznej i magnetycznej, to
następuje oderwanie się pestki od miąższu (jądra cząstki od własnego pola). Pestka
uzyskuje nazwę:neutrino, a miąższ nazwę kwant e-m.
6. Neutrino (cząstka bez energii ją otaczającej) słabo reaguje z materią - bo nie ma
czym oddziaływać.
O tym, że jest można się przekonać gdy w swej wędrówce trafi bezpośrednio w jądro
jakiejś cząstki przekazując tej przeszkodzie swój własny pęd bezwładny, który jak
pokazują obserwacje przyrody: wcale nie jest nieskończony, choć prędkość neutrin
przekracza 'c'.
7. Podobnymi do neutrin cząstkami są pary wirtualne, których uddziaływanie na
zewnętrze jest skompensowane wzajemnie przeciwnymi ładunkami i biegunami
magnetycznymi. Te cząstki do główny budulec przestrzeni fizycznej, nie tej zmyślonej
opartej na założeniach, ale tej empirycznej, w której powyższe się dzieje.

trickster Edward Robak* z Nowej Huty

ROBAKKS 29 2845 | 10.11.2011 10:07

źródło:
http://Bardek.salon24.pl/362182,50-jak-to-jest-z-tym
-neutrinem-c#comment_5270864

2. Data: 2011-11-10 18:48:37

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-10 17:30, Robakks pisze:

> ...piardu, piardu...

Tzn. co?
Do matury sie juz powoli przymierzasz, czy dalej po zawoduwie zaczynasz
belkotac na sci?

3. Data: 2011-11-10 23:19:45

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ośrodka przez występujące tam współczynniki przenikalności elektrycznej i
magnetycznej, to następuje oderwanie się pestki od miąższu (jądra cząstki od
[...]

nie zrozumiałeś mnie, ale ja Ciebie już teraz tak :)

kiwiko
ładnie tam :)

4. Data: 2011-11-11 01:33:19

Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 10:30, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
strada.pl...

> Jeśli poniższy tekst jest o pogodzie - to ja jestem ksiądz:

[bla, bla, bla...]

....opartej na założeniach, ale tej empirycznej, w której powyższe
się dzieje.

>  trickster Edward Robak* z Nowej Huty
>
> ROBAKKS 29 2845 | 10.11.2011 10:07

""""Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miętośnik mądrości

PS. W Usenecie nie dyskutuję. <------- !!!

Jeśli ktoś ma ochotę pogadać...."""""

Won stąd, smrodzie!

AW

.

5. Data: 2011-11-11 08:20:20

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <d...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
> [...]
>
> "Jak wiadomo Słońce jest gorącą....

[bla, bla, bla...]

....opartej na założeniach, ale tej empirycznej, w której powyższe

jesteś cieciem?

kiwiko

6. Data: 2011-11-11 21:16:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <d...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> [bla, bla, bla...]

> """"Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miętośnik mądrości
>
> PS. W Usenecie nie dyskutuję. <------- !!!
>
> Jeśli ktoś ma ochotę pogadać...."""""
>

> Won stąd, smrodzie!
>

> AW
>
> .

Nie pyskuj Wodzianicki tylko czytaj i ucz się. Nawet idiota może to zrozumieć gdy
bardzo chce rozumieć:

cytat:
- Jaką nazwę ma dodany punkt?

? Czyli że co? Mogę znać powód takiej zamiany, czy to jakaś tajemnica?

Przecież to Pan stworzyłeś odcinek ak

Teraz wyznaczmy odcinek od punktu a do punktu ?.
W wyniku tej operacji mamy odcinek a?.
Kolejnym pytaniem jest więc jaka jest długość odcinka a? ?

Stworzyłeś Pan odcinek a?, który posiada liczbę kardynalną? a ja Panu pokazałem, że
dowolnie krótki odcinek ma więcej punktów niż ?, bowiem ma ich continuum - nie może
więc odcinek a? być dłuższy niż ZERO posiadakące liczbę kardynalną?. Dalej Pan nie
rozumiesz?

?? pytanie:
?? czy 1 (jeden punkt) dodany do odcinka ak posiadającego liczbę
?? kardynalną? należy do odcinka ak?

? Niestety nie należy do odcinak aK

Suma ak+1 jest więc liczniejsza od ak bowiem zawiera element, którego nie ma w ak.
Jaką nazwę ma dodany punkt?

ROBAKKS 29 2859 | 11.11.2011 20:59
źródło:

http://ludwiczek.salon24.pl/361513,i-co-wy-na-to-pla
szczaki-czesc-2#comment_5279113

na dresa
Co zdiagnozowano u tego pana ?
Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Adoptuj Greka!
Swingowanie