Czy mogę być spokojny o wynik?

1. Data: 2007-04-26 18:07:21

Temat: Czy mogę być spokojny o wynik?
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Do zgłoszenia do lekarza zobligowały mnie krwawienia w czasie
wypróżniania, okazało się, że przyczyna są żylaki, zdiagnozowano mnie
jednak, miałem niedawno kolonoskopię, wykryto mi 3 polipy jeden ma ok
5 mm i dwa jakieś mniejsze. W najbliższych dniach mam mieć wynik
histopatologiczny Trochę się denerwuję, że niepozorne polipy mogą
okazać się czymś groźniejszym, lekarz nie zauważył żadnych
niepokojących zmian w jelicie. Czy mogę być spokojny o wynik? Trochę
się denerwuję Mam 31 lat więc... Nie zaniedbałem sprawy i zdecydowałem
się na badania.

2. Data: 2007-04-26 20:00:20

Temat: Re: Czy mogę być spokojny o wynik?
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niepokojących zmian w jelicie. Czy mogę być spokojny o wynik? Trochę
> się denerwuję Mam 31 lat więc... Nie zaniedbałem sprawy i zdecydowałem

Zwykle - myślę że w ponad 95 %- to łagodne zmiany , szczególnie w Twoim
wieku i tak małe. Ostatecznie będzie wiadomo po badaniu hist-pat. Pewnie
będziesz miał zaleconą kontrolną kolonoskopię w przyszłości.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-04-26 20:30:55

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Apr 2007 22:00:20 +0200, "regen" <r...@-...pl>
napisał(a):

>Zwykle - myślę że w ponad 95 %- to łagodne zmiany , szczególnie w Twoim
>wieku i tak małe. Ostatecznie będzie wiadomo po badaniu hist-pat. Pewnie
>będziesz miał zaleconą kontrolną kolonoskopię w przyszłości.
Oby się tylko na tym skończylo... właściwie po tym badaniu jestem
orędownikiem wczesnego zapobiegania tego typu sprawom, oczywiście
wyniku jeszcze nie znam ale cokolwiek to jest, gdybym zaniedbbał temat
i to zostawił... byloby znacznie gorzej dlatego będe apelował do ludzi
nie bójcie się tego typu badania, po dożylnym znieczuleniu naprawdę
żadnego bólu... jedyny ból jaki pamiętam to ... oderwanie plastra z
wenflonem - taka wredna depilacja, której nie lubię :)
Jarek

4. Data: 2007-04-27 20:50:03

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie bójcie się tego typu badania, po dożylnym znieczuleniu naprawdę
> żadnego bólu... jedyny ból jaki pamiętam to ... oderwanie plastra z
> wenflonem - taka wredna depilacja, której nie lubię :)

Trafiłeś na cywilizowany ośrodek - gratuluję :)

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2007-04-27 21:08:00

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Apr 2007 22:50:03 +0200, "regen" <r...@-...pl>
napisał(a):

>Trafiłeś na cywilizowany ośrodek - gratuluję :)
I państwowy... tak jestem bardzo wdzięczny za to, że mnie
zbadali...nie odeslali z reklamówka maści itp... Stres miałem, ale
warto było, wyniku jeszcze nie mam ale Pana post podniósł mnie na
duchu, to po prostu były już emocje, domysły moje, które chciałem
zweryfikować... Może taka psychologiczna sprawa ponieważ babcia zmarła
na raka jelita grubego, pewnie wyrósł jej z polipa przez lata bo się
nie badała, miała 75 lat, rok po operacji jeszcze żyła a potem
przerzut na wątrobę i cierpienie... którego byłem świadkiem i którego
nie zapomnę.
Jarek

Wycofuję się. Stokrotka
Interpretacja Mammografii