Czy mogę zrobić badania nie u mojego lekarza rodzinnego

1. Data: 2009-10-25 23:59:11

Temat: Re: Czy mogę zrobić badania nie u mojego lekarza rodzinnego
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jilet"

Hmmm... to co tam, juz Ci cytryny przeszły teraz inne kombinacje?
Coż tak się boisz tego swojego doktora. Co kiłe posiadasz ? ;)

To będąc chorym na kile, powinien sie bać doktora?
Pewnie boi sie takich ciekawskich jak ty.

--
Cancer

4534 (20091022) __________

2. Data: 2009-10-26 05:58:51

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj nie chodzi o banie tylko o specyfikę małych wiosek
w niektorych poprostu nie obowiązuje tajemnica lekarska
podkreślam w niektorych i niektorych lekarzy

generalnie szanuje lekarzy za ich pracę i złego słowa nie powiem
bo oni są dobrzy tylko srodowisko ich psuje

3. Data: 2009-10-26 05:59:54

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dalej nikt mi nie powiedział jak to jest .. mogę iść do każdej przychodni
tylko do niektorych czy jeszcze inne są teraz rozwiązania organizacyjne?

4. Data: 2009-10-26 06:36:03

Od: "JacekG." <j...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

news pisze:
> dalej nikt mi nie powiedział jak to jest .. mogę iść do każdej przychodni
> tylko do niektorych czy jeszcze inne są teraz rozwiązania organizacyjne?

Do lekarza pierwszego kontaktu składałeś deklarację w określonym
ośrodku, jak chcesz zmienić ośrodek musisz złożyć nową deklarację.
Do niektórych specjalistów możesz iść bez skierowania i w dowolnym ośrodku.
Pozdrawiam.
JacekG.

5. Data: 2009-10-26 07:07:56

Od: jilet <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 00:59, "Cancer" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> To będąc chorym na kile, powinien sie bać doktora?
> Pewnie boi sie takich ciekawskich jak ty.

I po co to odkopałeś?
Osobiście nie wyobrażam sobie żebym miała tak
kombinować bez uzasadnionej potrzeby - czyli utajnienia czegoś czego
się wstydzę bądź nie chcę żeby się wydało.
--
jilett

6. Data: 2009-10-26 10:45:36

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie dowiedziec do ktorych to specjalistow lub nawet lekarzy ogolnych
moge isc bez specjalnego skierowania ot tak z ulicy i nie placac ktorzy to
tacy ?

7. Data: 2009-10-26 11:00:16

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wpisać w google: lekarze bez skierowania
pozdro

8. Data: 2009-10-26 11:01:25

Od: "JacekG." <j...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

news pisze:
> jak sie dowiedziec do ktorych to specjalistow lub nawet lekarzy ogolnych
> moge isc bez specjalnego skierowania ot tak z ulicy i nie placac ktorzy to
> tacy ?

http://www.ars-med.pl/index.php?option=com_content&v
iew=article&id=55&Itemid=46

9. Data: 2009-10-26 11:04:26

Od: "Kasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

np dermatolog, wenerolog, okulista, ginekolog

10. Data: 2009-10-26 11:22:06

Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

serdeczne dzieki za poswiecony czas dziekuje pieknie

krew w oku
czy antyperspiranty są bezpieczne?
Tombak-cytryna przez rok?
informacja o lekarzu