czy antyperspiranty są bezpieczne?

1. Data: 2009-10-25 11:36:04

Temat: czy antyperspiranty są bezpieczne?
Od: greg <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nigdzie nie mogę doczytać na czym polega denaturacja białek, która
zachodzi w trakcie używania antyperspirantów.
Czy to oznacza, że związku aluminium, które hamują wydalanie potu
działają tak, że niszczą np. białka kanalików potowych i przez to
zmniejsza się miejscowe wydzielanie potu? Bo denaturacja, to inaczej
uśmiercanie, niszczenie białek? O które białka chodzi, i czy w dłuższym
okresie nie prowadzi to do komplikacji, np. tworzenia jakichś zwyrodnień?
Więc na ile zdrowe jest stosowanie takich preparatów jak antidral, czy
etioxil?

pozdrawiam
Grzegorz

2. Data: 2009-10-27 20:23:34

Temat: Re: czy antyperspiranty są bezpieczne?
Od: greg <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

greg wrote:
> [...]
> okresie nie prowadzi to do komplikacji, np. tworzenia jakichś zwyrodnień?
> Więc na ile zdrowe jest stosowanie takich preparatów jak antidral, czy

I co? Nikt nic nie wie? :-O

3. Data: 2009-10-27 22:27:13

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "greg" napisał:

> I co? Nikt nic nie wie? :-O

nie używaj tych świństw jak chcesz być zdrowy, w medycynie od dawna wiedzą
że te prespiranty to potencjalna w bliskiej przyszłości źródło masowej
epidemi raka piersi (i nie dotyczy to tylko kobiet:O) i medyki zacierają
ręce i się przygotowują na żniwa, opj będzie się działo!:O)

4. Data: 2009-10-28 16:14:13

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Oct 2009 21:23:34 +0100, greg <l...@w...pl> wrote:

>I co? Nikt nic nie wie? :-O

Gdzieś tam kiedyś coś mi się o uszy obiło, że aluminium które jest
obecne w wielu dezodorantach, przenika w jakimś stopniu do organizmu i
z czasem może prowadzić do alzheimera. Z kolei parabeny wpływają na
potencję (oczywiście negatywnie ;-)

No ale jaka jest alternatywa? Śmierdzieć przez pół dnia potem?

--
A.

5. Data: 2009-10-29 15:45:53

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

agent73 pisze:

> [...]
> potencję (oczywiście negatywnie ;-)
>
> No ale jaka jest alternatywa? Śmierdzieć przez pół dnia potem?

Tu jest coś na ten temat:

http://www.doz.pl/czytelnia/a1345-Wstydliwy_problem_
8211_nadpotliwosc?utm_source=NEWSLET!%20TER20091028&
utm_medium=email&utm_content=CZYTELNIA&utm_campaign=
1345

--
animka

Tombak-cytryna przez rok?