Czy może nas coś jeszcze zadziwić

następny post »
Data: 2010-03-06 17:10:00
Temat: Czy może nas coś jeszcze zadziwić
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

Witam.

Nie, nie podam tu przykładu :)
Bo jak myślicie.
Może nas w dzisiejszych czasach (powiedzmy 20 latach) coś pozytywnie
zadziwić w świecie w sensie "och ach"?

Wiecie jak to było w XX w. było dużo zachwytów nad różnymi rzeczami,
wynalazkami etc.
A teraz nic się aż takiego nie dzieje? Nie ma już takich uniesień? Ja
myślę że nie.

A może to wynika nie z tego, że nic się nadzwyczajnego nie dzieje, ale z
nas samych, że to my się zmieniliśmy, ze to nas już nie jest w stanie nic
zachwycić? Przywyknięcie do wszystkiego i przywyknięcie? Znieczulenie?

Jest jeszcze inna ewentualność. Że to ja :) Ja tylko jestem znieczulony i
patrząc wstecz (kroniki, dokumenty) widzę ochy i achy a nic teraz :)
I mam na myśli tylko pozytywne sytuacje. Jak myślicie?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."