Czy można Amlopidynę rozkładać na 2 dawki dziennie ?

1. Data: 2009-10-15 20:13:04

Temat: Czy można Amlopidynę rozkładać na 2 dawki dziennie ?
Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, mam opinię od 2 lekarzy jak brać 2 amlozki 5-miligramowego:

- pierwszy mówi że rozłożyć 3x dziennie po pół-pół-cała tabletki
- drugi mówi że "kto mi to powiedział", amlozek wolno przyjmować tylko raz na dobę.

Subiektywnie wydaje mi się że lepiej żebym brał np. rano całą i po obiedzie drugą
całą, bo jak wezmę na raz to się czuję po prostu
słabo potem z 2-3 godziny.

Pytanie:
Cy wolno mi brać amlozek 2x5mg w dwóch dawkach, jedna po śniadaniu, jedna po obiedzie
(po 8godzinach od 1szej) ? Albo sobie coś
uszkodzę/zaszkodzę jeśli będę brał go w dwóch podzielonych dawkach ??.... Mam lat
30pare i na serce/nerki nie choruję.

Arek

2. Data: 2009-10-16 06:44:45

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A r t i e pisze:
> [...]
> uszkodzę/zaszkodzę jeśli będę brał go w dwóch podzielonych dawkach
> ??.... Mam lat 30pare i na serce/nerki nie choruję.

Stosuje się RAZ na dobę... tylko po co, jeżeli twierdzisz, że nie
chorujesz na wieńcówkę ???? Na nadciśnienie to lek zbyt toksyczny i
trudny do wycofania po dłuższym stosowaniu. Jakieś nieporozumienie...

Pozdrawiam
Juanitos

3. Data: 2009-10-16 09:47:29

Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> Stosuje się RAZ na dobę... tylko po co, jeżeli twierdzisz, że nie chorujesz na
wieńcówkę ????

Bo nie mogłem beta-blokerów tzn. Bisocardu.

>Na nadciśnienie to lek zbyt toksyczny i trudny do wycofania po dłuższym stosowaniu.
Jakieś nieporozumienie...

Hm *Toksyczny* to znaczy na co konkretnie szkodzi ???? Co sobie nim zepsuję ??

Arek

4. Data: 2009-10-16 12:47:20

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A r t i e pisze:
> [...]
>
> Bo nie mogłem beta-blokerów tzn. Bisocardu.

> Hm *Toksyczny* to znaczy na co konkretnie szkodzi ???? Co sobie nim

Chcesz porady a cedzisz informacje jakbyś miał co najmniej HIV... a
chyba masz nadciśnienie... mało jest ludzi co nie może b-blokerów,
raczej wszystkie te przypadki nie potrafią sobie dobrać. Napisz coś
więcej, bo tak to nie wiem o czym gadamy...

Juanitos

5. Data: 2009-10-16 19:49:43

Od: "A r t i e" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No mam tylko nadciśnienie, a beta nie mogę bo biorę szczepionki na pyłki traw :)
Puls optymalny nawet bez tabletek. Mam lat 30 pare
ogólnie zdrowy płeć męska. Co jeszcze napisać ?

Co takiego i czemu toksycznego w amlozku ?

PS. Można tak: amlozek po śniadaniu, a po obiedzie 2.5 mg prestarium ?..

Arek

6. Data: 2009-10-17 05:55:33

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A r t i e pisze:
> [...]
>
> Co takiego i czemu toksycznego w amlozku ?
>
> PS. Można tak: amlozek po śniadaniu, a po obiedzie 2.5 mg prestarium ?..

Puls normalny to pojecie względne... tak samo jak wielkość i charakter
nadciśnienia. Czym jest mierzone, jak, ile razy dziennie, czy jest
wahliwe czy stałe itp.
Tak na "wariata" proponuję leczyć to ciśnienie bez ożycia amlozka,
szczególnie w wieku lat 30...
Jeżeli już jadasz prestarium, to rób to rana, na czczo, popijając
szklanką letniej, przegotowanej wody. Dawka 5mg jednorazowo. Teraz
większość leków sercowo-podobnych bierze się raz dziennie. Zamiast
amlozka polecam Tertensif SR. Blokowanie kanału wapniowego w tak młodym
wieku to nieporozumienie, ale mnie tu zaszczekają .. Jak chcesz napisz
na priv to może coś uzgodnimy. Np to, ze nie masz nadciśnienia, co
najczęściej bywa...

Pozdrawiam
Juanitos

Refluks zoladkowo-przelykowy i nadzerka, pomocy.
Implantacja zęba a choroby psychiczne
Dlaczego zdrowy tryb życia jest tak ważny.
Chelatacja
Materac z pamięcią