Krem Atoperal

1. Data: 2009-10-15 21:50:03

Temat: Krem Atoperal
Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge już znaleźć u siebie wątku na ten temat.
Chciałam tylko poinformować osoby tak zachwalające ten krem, że się na
toto skusiłam i jestem rozczarowana.
Po posmarowaniu twarzy - stanęła ogniem. A niech szlag trafi ten krem.
Popatrzyłam na składniki i widzę, że z tych natłuszczających zawierają
tylko glicerynę. To mi wygląda raczej na krem na jakiś trądzik.
Skład tego kremu:
Petrolate, Aqua, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Propylene Glycol Soyate,
Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glycerol, Polisaccharide Gum-1,
Sodium Cocoyl Aminoacids, Sarcosine, Potassium Aspartate, Cholesteroli,
Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Fragrance.

Dobrze, że zamówiłam sobie jeszcze jeden kremik (TŁUSTY) do cery wrażliwej
firmy Laboratoruim Kosmetyczne Flos-Lek, no i jest ok. Od razu doznałam ulgi.
Moja matka ma wiele, wiele lat, ale nie ma zmarszczek. Dlatego, że
pakowała na twarz "tony" kremów. Miała suchą cerę i zaraz po umyciu twarzy
musiała "walić" sobie na twarz krem.

Pozdrawiam :-)

--
animka

2. Data: 2009-10-18 15:03:35

Temat: Re: Krem Atoperal
Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrzy=B3am na sk=B3adniki i widz=EA, =BFe z tych nat=B3uszczaj=B1cych =
> zawieraj
> tylko glicerynA. To mi wygl=B1da raczej na krem na jaki=B6 tr=B1dzik.

ten krem nie zawiera gliceryny.
a jego główym składnikiem jest wazelina, więc na trądzik to niekoniecznie

co nie zmienia faktu, że ten krem wyraźnie nie jest dla Ciebie odpowiedni.

3. Data: 2009-10-18 15:19:41

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna pisze:

> ten krem nie zawiera gliceryny.
> a jego główym składnikiem jest wazelina, więc na trądzik to niekoniecznie
>
> co nie zmienia faktu, że ten krem wyraźnie nie jest dla Ciebie odpowiedni.

Pewnie tak. Ja muszę mieć kremy natłuszczające.

--
animka

Czy można Amlopidynę rozkładać na 2 dawki dziennie ?
Refluks zoladkowo-przelykowy i nadzerka, pomocy.
Implantacja zęba a choroby psychiczne
Dlaczego zdrowy tryb życia jest tak ważny.
Chelatacja