Czy można gres bez fug?

1. Data: 2001-06-23 19:11:31

Temat: Czy można gres bez fug?
Od: "Michał Mowiński" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Rozwijając temat: Czy jest jakiś gres lub inne coś na podłogę co mozna
połozyć bez fugi
tak by płytka płytkę dotykała?

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-06-25 07:25:18

Temat: Odp: Czy można gres bez fug?
Od: "Darek Kałdunek" <d...@p...bptnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
z tego co wiem to marmur, ogolnie naturalny kamien.
A gres musialby byc o idealnych wymiarach i mozna sie pokusic.
Darek.

1. Data: 2001-06-25 09:01:30

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Mowiński <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:9h2ppt$5dt$...@n...tpi.pl...
> Witam,
> Rozwijając temat: Czy jest jakiś gres lub inne coś na podłogę co mozna
> połozyć bez fugi
> tak by płytka płytkę dotykała?

Ja robiłem z odstępem na blaszkę 0,5 mm.
Chciałem bez fug, ale i tak trzeba byłoby jakoś zafugować fazowania w płytka
ch.
Ponadto rury do Co mam pod podłogą i w takich przypadkach dobrze jest coś zo
stawić na pracę płytek.
Może to i nadmiar ostrożności - wolę jednak to, niż późniejsze wklejanie pod
niesionych płytek.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-06-25 09:03:52

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Kałdunek <d...@p...bptnet.pl> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:9h6lc8$rqi$...@n...telbank.pl...
> Witaj,
> z tego co wiem to marmur, ogolnie naturalny kamien.
> A gres musialby byc o idealnych wymiarach i mozna sie pokusic.

Miałem gres o idealnych wymiarach, fachowcy od podłóg byli gotowi ułożyć bez
odstępów.
Jednak po rozmowie z fachowcem od kominków i "innych kamieni" zdecydowałem s
ię na malutki odstęp.
Fachowcy zamiast popularnych krzyżyków używali na mój wniosek pojętą blachę
0,5 mm.

Pozdrowienia

1. Data: 2001-06-25 13:32:58

Temat: Re: Czy można gres bez fug?
Od: "Andrzej T." <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

sam próbowałem takiego układania.
nie polecam nie wygląda ładnie i bardzo trudno dopasowaćaby nie było
szczelin.

1. Data: 2001-06-25 21:19:03

Od: "Michał Mowiński" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za podpowiedzi.
Spróbuję z blaszkami. Niezły pomysł.

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-06-27 13:57:44

Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Rozwijając temat: Czy jest jakiś gres lub inne coś na podłogę co mozna
> połozyć bez fugi
> tak by płytka płytkę dotykała?
>
> Pozdrawiam.

Mam tak położone w salonie , efekt zdecydowanie lepszy
niż z fugami. Zauważyłam że w sklepach większość glazury , terakoty
prezentowana jest właśnie bez fug.
Pomimo ścisłego położenia pozostała minimalna szczelina
którą glazurnik wypełnił płynną fugą po odparowaniu wody
pozostałe szczeliny zostały zasklepione.
Efekt jest kapitalny , chociaż pewnie zależy to od rodzaju materiału.
Stefania

co najpierw: podloga czy futryny
chce remont
test1