Jak ostrzyc pile tarczowa?

1. Data: 2001-06-22 14:37:20

Temat: Jak ostrzyc pile tarczowa?
Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy to jest on-topic (czy pila jest AGD :)
ale moze ktos doradzi, jak zaostrzyc zeby takiej pily?
Przez cala zime cialem na niej steple i deski na
opal do kominka, i teraz zaczynaja sie palic juz
podczas ciecia ;-)

Pozdrawiam,
Mc

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

1. Data: 2001-06-22 14:48:01

Temat: Re: Jak ostrzyc pile tarczowa?
Od: "Peter Wolf" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McZapkie" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przez cala zime cialem na niej steple i deski na
> opal do kominka, i teraz zaczynaja sie palic juz

Po prostu oddaj do naostrzenia, a jeżeli masz w pobliżu jakąś większą
stolarnię lub tartak to na ostrzarni załatwisz sprawę za parę złotych, albo
dobre piwo ;)
Peter Wolf

1. Data: 2001-06-22 21:33:47

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przez cala zime cialem na niej steple i deski na
> opal do kominka, i teraz zaczynaja sie palic juz

Oddaj do szlifierni. Oni sie na tym znaja i maja odpowiedni sprzet.
Proba wlasnorecznego naostrzenia skonczy sie wyrzuceniem pily na smietnik
i zakupem nowej.

IK

1. Data: 2001-06-22 22:12:36

Od: McZapkie <M...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rady, problem w tym ze nie wiem jak te tarcze
odkrecic - dlatego chce ostrzyc ja sam :)
(pila samorobka)

MC

--
http://www.kolej.pl/~mczapkie
Anti-spam fake address, glue 'o' to k_lej

szukam mieszkań w RedZie lub rumii
Pytanko o doświadczenia
temperatura ogrzewania podłogowego
Jak odświeżyć skórę na meblach?