Pytanko o doświadczenia

1. Data: 2001-06-21 11:50:01

Temat: Pytanko o doświadczenia
Od: "Marek Długosz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello grupowiecze,
Mam zamiar zakupic mieszkanie w TBS Budostal 3 , Kraków.
Czy ktoś z grupowiczy miał jakies doswiadczenia z tym developerem ?

Make Unlimited phone calls from your PC to ANY phone in the World!
http://www.eboom.com/free/

1. Data: 2001-06-21 12:32:07

Temat: Re: Pytanko o doświadczenia
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupić w TBS-ach chyba wynająć ??!!!

1. Data: 2001-06-21 14:26:53

Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

glaeken napisał(a) w wiadomości: <9gspcm$a70$1@h1.uw.edu.pl>...
>Kupić w TBS-ach chyba wynająć ??!!!
>

>"Marek Długosz" <m...@o...pl> wrote in message

no niekoniecznie - vide TBS Batory (vel JW Construction) - TBS od
(prawdopodobnie - bo tego nie pamiętam na 100%) Towarzystwo Budownictwa
Systemowego ;-)))

Taunus

1. Data: 2001-06-21 14:43:54

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Długosz <m...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9gsn2a$n7n$...@n...onet.pl...
> Hello grupowiecze,
> Mam zamiar zakupic mieszkanie w TBS Budostal 3 , Kraków.
> Czy ktoś z grupowiczy miał jakies doswiadczenia z tym developerem ?

Co prawda nie wypowiem się konkretnie o firmie o którą pytasz, ale poważnie
rozwazylabym tą możliwość. Mam trochę znajomych w Warszawie, którzy chcieli
się w coś takiego zaangażować. Jedni nawet skorzystali, jednak teraz
straszliwie zalują. Problem polega na tym, że to rząd finansuje taką budowę.
Terminy przeciągają się straszliwie. Znajomi kombinuują jak się teraz
wycofać, aby za dużo nie stracić. Otóż ich budowa miała być ukończona w
grudniu zeszłego roku. Termin zakończenia został przesunięty na III kwartał
2002 roku!!! No i to podobno jest rutyna. Jak mówiłam, nie wiem jak jest w
firmie, o którą pytasz. Ale naprawdę bym się zastanawiała, czy przypadkiem
nie wziąć kredytu i nie spłacać. W TBS-ach płacisz dość spory czynsz, a
mieszkanie i tak nigdy nie jest Twoje.

Joanna

1. Data: 2001-06-22 05:23:02

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No sorki ale TBS-ów to nie polecam co prawda w Poznaniu budowy sie nie
przeciągają ale czynsz to połowa raty kredytu wiec sens tego niewielki.

Pozdrawiam.
Piotr.
"Taunus" <t...@p...pl> wrote in message news:3b3204b3@news.vogel.pl...
> [...]
>

> no niekoniecznie - vide TBS Batory (vel JW Construction) - TBS od
> (prawdopodobnie - bo tego nie pamiętam na 100%) Towarzystwo Budownictwa

temperatura ogrzewania podłogowego
Jak odświeżyć skórę na meblach?
pytanie o feng-shui
żeberka
Jak podlaczyc konektory ze sterownikiem temp