Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

41. Data: 2002-10-07 20:18:36

Temat: Róża blokuje dostęp do servera Pszemolowi :-)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message
news:ans81l.3vvnbp1.1@roses.of.many.colours...
> Witold Grabowski <vito@USUN_RAZEM_Z_KROPKA.klub.chip.pl> wrote in

> Do mojego serwera ma zablokowany.

Niemożliwe... a któryż to server, chętnie sprawdziłbym co mówisz :-)

> Ty możesz zablokować mu czytnik. Polecam.

O... a to ciekawe... a jak może mi czytnik zablokować?

42. Data: 2002-10-07 21:51:05

Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:anqcqp.3vvm11h.1@roses.of.many.colours...
> Jeżeli chodzi o ideowych 'opty', to wegetarianie są z definicji
> 'podludźmi i niewolnikami'. Grupy są konkurencyjne, bo obie twierdzą,
> że oferują zdrowszy styl żywienia i obie adresują swoją dietę do tych,
> którzy chcą zmiany normalnej diety. Co prawda jedni są nienachalni i
> oferują pomoc tylko, gdy ktoś jest chętny, a drudzy nawołują wokół do
> zmiany diety, ale w przypadku DO zalecane są wpłaty na konto, więc
> walka toczy się o pieniądze.

czyli jednak sekta?

sanvean

43. Data: 2002-10-07 21:56:38

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Znów stara gadka o WASZEJ grupie.

ja tam widzę tylko grupę O wegetarianzmie. :-PP

> Problem w tym Siwa, że to Ty piszesz "bzdury", a nie potrafisz dyskutować
> przy pomocy argumentów.

za to Ty potrafisz? Może w końcu się dowiem, dlaczego uważasz, że
kto ma większy mózg ten jest mądrzejszy?

> Ja płacę, a nie korzystam.

wielu wege równiez może to napisać.

> Nazywało by się fanatyzm, jakbym zwalczał wegetarianizm.

a więc wszystko jasne, To JEST fanatyzm

> W żadnym wypadku. Nie krzywdzę żadnego wegetarianina.

buuuuuuuuu, a juz byla nadzieja

> Jest zbyt dużo rodzajów wege.

dla kogo jest zbyt wiele? I dlaczego?

sanvean

44. Data: 2002-10-07 22:02:52

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> oczywiscie, ze sa, a ty sie powtornie stuknij w glowe, najlepiej czyms
> ciezkim.

ROTFL

sanvean

45. Data: 2002-10-07 22:09:22

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam jeszcze słow; "trawożercy" i

> Czy ja napisałem w stosunku do kogo używam takich określeń? Zdaje się, że
> wziąłeś je do siebie.

Nie ważne do kogo. Ważne, że UŻYWASZ takich określeń i jeszcze się tym
przechwalasz. smutne :-(
Poza tym na psw tez już parę razy "pochwaliłeś" sie nowymi określeniami :-(
Ciekawe, czy jesteś z tego tak samo dumny, jak Rugała ze zmuszenia weganina
do zjedzenia zupy ze śmietaną i na kościach?

sanvean

46. Data: 2002-10-07 22:22:40

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mis
>
> Grupa dyskusyjna jest od dyskutowania. Nie możesz dyskutowania nazywać
> misjonowaniem.

można. zwłaszcza jeśli w każdej dyskusji jedna dieta jest wyraźnie
dyskryminowana,
a w jej miejsce podsuwa się inną, ta idealną. Bo jak nie to bedzie się
"ludzkim bydłem"

> Dla mnie DO to dieta taka sama jak mase i
>
> Po prostu jesteś stronnicza. Zauważ też aktywność niektórych wegetarian.

na grupie o DO? Ciekawe którzy tacy odważni?

> Po prostu się wstydzą. Mity głoszą, że wegetarianizm jest najzdrowszą
dietą
> na świecie. Ci co chorują myślą, że jest coś nie w porządku z nimi, a nie
> dietą.

Jesteś naprawdę niezłym psychologiem :-PP
Tylko zapytam: Ty naprawdę sam wierzysz w to, co wymyślasz? czy to
tylko tak pod publikę?

> Jakoś na razie nie doczytałem się tych "innych źródeł". To co piszecie to
> tylko popłuczyny po Grodeckiej. Jak czytam po raz n-ty, że człowiek jest
> roślinożercą, bo ma przewód pokarmowy jak roślinożercy, to mnie tylko
śmiech
> ogarnia.

z bezsilności. Bo wiesz, że to prawda.

> Jak na razie, to wszyscy wegetarianie z moich znajomych, którzy zmarli, to
> zmarli na raka. 100% ! Konkretnie to dwie wegetarianki. Jedna na raka
kości,
> a druga na raka żołądka.

dodaj jeszcze jednego weganina, którego Rugała znał ;-)

> Tylko ja mam przewagę, bo przetestowałem obydwa sposoby i mam porównanie.

nie trzeba wchodzić na każdą górę, by stwierdzić, która jest najwyższa ;-)

sanvean

47. Data: 2002-10-07 22:32:52

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę uważasz Witku, że grupa ta powstała do monotonnego
> i idiotycznego powtarzania przepisu na fasolkę? 8-)
> Przecież to fatalne nieporozumienie. Na dodatek widzę, że
> ta zaraza rzuca się nawet na ludzi, których o to kiedyś
> nie podejrzewałbym... Jak widać dziecinnieją na starość :-(

czas opuścić grupę zdziecinniałych staruszków, co?

sanvean

48. Data: 2002-10-07 22:58:02

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to w czym problem? Jeśli Cię nudzę to mnie nie czytaj.

no to w czym problem? Jeśli fasolka Cię nudzi, to nie czytaj :-P

> Cieszę się, że przyznajesz mi rację w sprawie zaśmiecania grupy.
> To się bardzo liczy w wydaniu jednego z oryginalnych założycieli grupy.

i z pewnościa zostanie wykorzystane ;-)

> Wymień trzy na które jestem głuchy... potrafisz?

1) "zabijanie" marchewki to to samo co zabijanie krowy
2) jajka nie są wegetariańskie (bo tak! mimo, że WSZYSTKIE definicje
wegetarianizmu tak twierdzą)
3) picie mleka jest gorsze niz jedzenie mięsa (chociaz sam wyciagnąłeś
wniosek,
że jest odwrotnie, ale póxniej też się z tego wycofywałeś)

można znaleźć WIELE innych. Tylko po co? I tak Cię to nie przekona.

> Czy to tylko taka Twoja demagogia powtarzana za innymi "mundrymi"?

może czasami czyta?

> Mam Ci zaserwować fasolkę dla trolli?

Oj nie ładnie! Na tej grupie przepisy są zabronione. Zapomniałeś?
Czy może znów dotyczy to wszystkich oprócz CIebie?

> Widzę, że masz jakąś niestrawność i niegrzecznie trollujesz...

No tak. Jak ktoś się nie zgadza z Pszemolem, to MUSI być troll.
Przecież Pszemol zawsze ma rację.

> 8-) a to Pszemol, który założył zapasowe i nie przejmując się pisze dalej
:-)

Oj, bo się zabrudzą fasolką...

sanvean

49. Data: 2002-10-07 22:58:43

Od: "Sanvean" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Stypula" <a...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [..cut..]
>
> Nudny jesteś z tą fasolką. Zmień diete na zapiekanke z brokułow lub
> kalafiora w sosie groszkowym z żóltym serem.

podaj przepis.

sanvean

50. Data: 2002-10-07 23:29:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gzyra" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> Nie żartuj, zważ na proporcje ilości i jakości badań wegetarian do
> ilości i jakości badań smalcowników. Smalcownicy zdecydowanie bardziej
> ryzykują, szkoda tylko, że całość odbywa się nie wyłącznie ich kosztem.

Najgorsze, że Wasze ryzykowanie odbywa się kosztem Waszych dzieci.

FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli
Montignac-szok
Monty-zaburzenia?