Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?

11. Data: 2012-10-14 22:05:08

Temat: Re: Czy polskie społeczeństwo to kolektyw?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 23:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Odpowiedziałem, to będzie komunizm, faszyzm , katolicyzm, nauka
obiektywna,reklama konsumcyjna. Są to stadności i każda zabiera
indywidualizm. Ale to ogólne stwierdzenia. A powinno zaczynać od
szczegółu, bo one są najważniejsze. Np; to tabu, to totalitaryzm
narzucony masie, która nie dyskutuje, widzi w tym temat zło,
zagrożenie, jest dyktat by nie mieć kontaktu z ciałem, czyli samym
sobą, z własną ekspresją, z poznawaniem siebie i własnych pragnień.
Brak tolerancji do wszelkiej innej i tożsamej ekspresji seksualnej.
Masz kolektyw, który paranoicznie siebie kontroluje aby nie odczuwać
siebie poprzez ciało. Dlatego na zachodzie były rewolucje seksualne,
które opierały się na wyzwoleniu ciała, toleracji dla innych i
tożsamych pragnień seksualnych, własnej tożsamości seksualnej. U nas
edukacja seksualna jest zabroniona, bo zabrania kolektyw kontaktów z
JA, własnym, smakiem , upodobaniami, ekspresją prywatną, poznawania
czym jest Ja.

12. Data: 2012-10-14 22:26:10

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 00:05, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> edukacja seksualna jest zabroniona, bo zabrania kolektyw kontaktów z
> JA, własnym, smakiem , upodobaniami, ekspresją prywatną, poznawania

A dlaczego reklama, bo to nowy rodzaj władzy bóstwa, czyli zawsze
musisz wybrać jakiś produkt reklamowany, zaniechanie takiego wyboru to
wręcz ateizm ...........

Bóg istnieje jako kulturowa forma panowania i posłuszeństwa.

Nie jest to zarazem jedyna możliwa kulturowa forma tej relacji.
Istnieje przynajmniej jedna instytucja, mogąca konkurować dziś z
religią w roli dominanty kulturowej, organizującej życie dużej
populacji ludzkiej w dość długim czasie i w dość dużym areale
kulturowym, będąca zinstytucjonalizowaną formą panowania i
posłuszeństwa: to reklama. To też warto powtórzyć, bo ideologia
konsumeryzmu prezentuje życie w kulturze konsumpcyjnej jako pasmo
wolnych wyborów: reklama jest zinstytucjonalizowaną, kulturową formą
panowania i posłuszeństwa. Podobnie jak wolna wola w chrześcijaństwie
ograniczona jest do nad wyraz ryzykownego, chociaż możliwego, wyboru
nieposłuszeństwa, tak wolność wyboru w kulturze konsumpcyjnej
realizuje się w obrębie rzeczy, w obrębie wartości użytkowych, a
wolność nie wybierania ich skutkuje tym samym, co nieposłuszeństwo w
religii - kulturowym wykluczeniem.

13. Data: 2012-10-14 22:55:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 15:26:10 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> realizuje się w obrębie rzeczy, w obrębie wartości użytkowych, a
> wolność nie wybierania ich skutkuje tym samym, co nieposłuszeństwo w

Globuś, piszesz ciurkiem, nie da się czytac. dziel na akapity albo co, bo
wysiadam.
(by XL)

14. Data: 2012-10-15 19:34:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 października 2012 22:41:26 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał

;-)http://tinyurl.com/9n9z8wz

> http://www.youtube.com/watch?v=sP95kfhNXJQ&feature=y
outube_gdata_player

Tobie to by się strasznie spodobała "Inwazja porywaczy ciał", ale ta oryginalna z
1956

Stalker

15. Data: 2012-10-15 19:51:20

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 21:34, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]
youtube_gdata_player

> Tobie to by się strasznie spodobała "Inwazja porywaczy ciał", ale ta oryginalna z

Oglądałem. Kościół jest uosobieniem tych obcych, porywają twoje ciało
i za nie decydują, ty nie masz prawa kierować swoim ciałem.

16. Data: 2012-10-15 20:04:28

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 21:51, Andromeda <r...@g...com> wrote:

youtube_gdata_player

> Oglądałem. Kościół jest uosobieniem tych obcych, porywają twoje ciało
> i za nie decydują, ty nie masz prawa kierować swoim ciałem.

To jest najfajniejsze w horrorach, bo odbijają leki danego okresu i
tak mamy czasy hipisów, których wyzwolenie z systemu polegało na
wyzwoleniu ciała. Moje ciało jest mi obce ponieważ władza nim
rozporządza i moje ciało jest sterowane wbrew mojej woli.

17. Data: 2012-10-15 20:06:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 października 2012 21:51:20 UTC+2 użytkownik Andromeda
napisał:

1956

> Oglądałem. Kościół jest uosobieniem tych obcych, porywają twoje ciało
> i za nie decydują, ty nie masz prawa kierować swoim ciałem.

Ale ten oryginalny widziałeś, czy któryś z remaków, np. z Sutherlandem, czy nie daj
Boże z Kidman?

Stalker

18. Data: 2012-10-15 20:20:43

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 22:06, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Ale ten oryginalny widziałeś, czy któryś z remaków, np. z Sutherlandem, czy nie daj
Boże z Kidman?

> Stalker

Chyba wszystkie oglądałem, ale już dawno, więc warto sobie
przypomnieć.

Rukola trwała na pesto. Polecam.
Lalki reborn.
Czyżby piąty raz?
co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.