Czy slodzenie ziol oslabia ich dzialanie?

1. Data: 2007-08-24 12:53:17

Temat: Czy slodzenie ziol oslabia ich dzialanie?
Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko jak w temacie: czy slodzenie ziol oslabia ich dzialanie? Pytam z
ciekawosci bo np. nie potrafie wypic zielonej herbaty bez slodzenia. A pytam
poniewaz slyszalem "tu i tam" ze nie powinno slodzic sie ziol ;-)

--
pozdrawiam Mazi

2. Data: 2007-08-24 18:54:58

Temat: Re: Czy slodzenie ziol oslabia ich dzialanie?
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 13:53, "Mazi" <p...@t...pl> wrote:
> czy slodzenie ziol oslabia ich dzialanie?

Yyyyyyyy, ja bym si na twoim miejscu nie przejmowa a s odzeniem
zielonej herbaty... ja s odz i czarn i bia i zielon :-)

Niektóre zwi zki czynne mog z cukrami tworzy glikozydy, ale
w danym wyci gu z jakiego surowca jest tyle rozmaitych zwi zków
czynnych,
(w tym równie ró ne cukry "naturalnie" wyst puj ce w ro linie), e
nikt nad tym
nie zapanuje... po prostu. Poza tym przecie glikozydy si rozpadaj ,
tudzie s
metabolizowane... Eeeeet, nie przejmuj si ...

Je li kupujesz w aptece dane preparaty, to masz specjalnie
przygotowane,
prawda? Jak krople, nalewki, i milion innych tam, no i to jest tak
przygotowane
by zachowywa o swoje w a ciwo ci lecznicze i by o w miar trwa e.

Nikt nie za ywa np. glikozydów kardenolidowych z naparstnicy...
zbieraj c li cie...
tylko dostaje recept , i surowiec ma odpowiednio przetworzony i
mianowany, zalecony
sposób przyjmowania i ju , i nie martwi si ...

Generalnie pami tajcie, e leków nie popija si sokiem z grejpfruta
(normalnie dziwne rzeczy
ten grejpfut wyczynia z lekami) i ju , koniec, cool.

Mo na s odzi , spoko, przecie raczej nie sypie si pó kilo cukru do
szklanki herbatki...

3. Data: 2007-08-24 18:57:52

Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@g...com napisał:

> ja s odz i czarn i bia i zielon :-)

Ludzie, jak Was prosze - przeestancie pisac przez google Groups albo nie
piszcie z polskimi znakami :/

4. Data: 2007-08-24 20:26:06

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 19:57, Wojtek Malina <w...@g...pl> wrote:
> U ytkownik a...@g...com napisa :

> Ludzie, jak Was prosze - przeestancie pisac przez google Groups albo nie
> piszcie z polskimi znakami :/

Oj Maliniak nie nud , czasem je wida , czasem nie.
Albo... nie czytaj ;/

5. Data: 2007-08-24 21:15:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

> Oj Maliniak nie nud , czasem je wida , czasem nie.
> Albo... nie czytaj ;/

W a nie! Nie umiesz rozszyfrowa ! Nie czytaj! ;)

Krystyna
--
eby by sob , trzeba by kim . Stanisław Jerzy Lec

6. Data: 2007-08-24 21:23:50

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
> Oj Maliniak nie nud , czasem je wida , czasem nie.
> Albo... nie czytaj ;/

skoro piszesz do sztambucha to nie zagladaj tutaj

7. Data: 2007-08-25 11:15:31

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 22:23, "Hania" <v...@g...pl> wrote:

> skoro piszesz do sztambucha to nie zagladaj tutaj

Yhy, topsz. Dzienkujem.

laserowa korekcja wzroku
korzonki?
dziwna sprawa