okulary

1. Data: 2007-08-23 21:28:25

Temat: okulary
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odebrałem przepisane przez optyka okulary do dali -1,75 obydwoje oczu i
0,75 cylinder. Korekcja jest pełna, czyli 1,0 (widzę w nich całkowicie
ostro) ale przez ten cylinder mam duże zaburzenia równowagi, efekt
"niższego wzrostu" (czuję się jak bym chodził na kolanach), świat jest
jakiś zniekształcony, postrzeganie odległości zaburzone, po kilku
minutach mam mdłości. Qrde, jak przekonać okulistę, że boję się w tych
okularach prowadzić samochód i nie chcę cylindrów? Prędzej spowoduję
wypadek w takich okularach niż bez nich (bez korekcji mam 0,3).

2. Data: 2007-08-23 21:59:00

Temat: Re: okulary
Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał napisał:
> [...]
> okularach prowadzić samochód i nie chcę cylindrów? Prędzej spowoduję
> wypadek w takich okularach niż bez nich (bez korekcji mam 0,3).

Idziesz do optyka i prosisz, by ci zrobil okulary takie a takie,
podajesz tylko sfere i koniec zabawy? :)

3. Data: 2007-08-24 08:57:57

Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okularach prowadzić samochód i nie chcę cylindrów? Prędzej spowoduję
> wypadek w takich okularach niż bez nich (bez korekcji mam 0,3).

Mialem tak samo, najgorzej bylo na schodach ;)
ale wszystkie opisane przez ciebie objawy przeszly
po kilku dniach noszenia nowych okularow.
Natomiast teraz problem mam w druga strone,
czyli jak mam ochote pochodzic bez okularow,
to przewaznie zaczyna mnie bolec glowa..

--
Michal

4. Data: 2007-08-24 09:11:39

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał" <m...@o...pl> writes:

> [...]
> całkowicie ostro) ale przez ten cylinder mam duże zaburzenia
> równowagi, efekt "niższego wzrostu" (czuję się jak bym chodził na

Jeżeli to są pierwsze twoje okulary z cylindrem, to tak bywa. Pomęcz
się z tydzień, powinno przejść.

MJ

5. Data: 2007-08-24 09:39:53

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 09:57, "q_w_e" <q...@p...onet.pl> wrote:

> Mialem tak samo, najgorzej bylo na schodach ;)

U mnie było to samo, to było dobre, wchodzę na schody i
muszę uważać żeby z nich nie spaść. Przyprawiało mnie to
o ataki śmiechu (poza trzymaniem sie ściany).

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))

6. Data: 2007-08-24 11:21:21

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli to są pierwsze twoje okulary z cylindrem, to tak bywa. Pomęcz
> się z tydzień, powinno przejść.

Uff! Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedź!

Pozdrawiam.

operacja tętniaka wewnatrzczaszkowego
Okulary bezsoczewkowe
Kto zrobi implant?
Oddzialy Wewnętrzne Wrocław/Dolny Śląsk
Cp sie dzieje z kcal itp po "ugotowaniu" ?