dziwna sprawa

1. Data: 2007-08-24 01:36:27

Temat: dziwna sprawa
Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jako ze pracuje glownie noca ostatnio przytrafilo mi sie takie cos. w sumie
robilem ok 10dni pod rzad 19-7 nocki - [ spie zawsze do bolu do ok 17stej i
dalej do pracy] , takze spiac caly dzien obudzilem sie po poludniu z wielkim
bulem w brzuchu i glowie, bedac jeszcze w zamroczeniu mowie sobie co jest?
uczucie w brzuchu jakbym sie napil dobrze 0.7l alkoholu - mlyn w brzuchu i
glowie w pelnym tego slowa znaczeniu - ledwie na oczy widze - masakra mysle
co to ma byc, otwieram szerzej oczy a tu wiruje mi pokój i nie moge zebrac
mysli. przestraszylem sie, bo ani tu sie ruszyc z lozka, ani logicznie
pomyslec dlaczego tak sie dzieje, stracilem orientacje, w koncu sie poddalem
i zamknelem oczy, by sie uspokoic, po tym zasnalem po paru minutach.
pierwszy raz cos takiego mnie spotkalo, nie wiem czy to przez to ze nocki
robie?
pozdrawiam i jesli ktos wie co to moze byc niech mi powie

2. Data: 2007-08-25 16:37:25

Temat: Re: dziwna sprawa
Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flex" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem czy to przez to ze nocki robie?
> pozdrawiam i jesli ktos wie co to moze byc niech mi powie
Moze to był tylko sen?

3. Data: 2007-08-25 21:59:29

Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Foti" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> Moze to był tylko sen?

nie to nie byl sen, i to wlasnie mnie martwi - uczucie bynajmniej
niecodzienne i niemile :/

4. Data: 2007-08-26 00:06:14

Od: "bruno.schulz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 23:59, "flex" <b...@w...pl> wrote:
> "Foti" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> nie to nie byl sen, i to wlasnie mnie martwi - uczucie bynajmniej
> niecodzienne i niemile :/

Nieeee... co ty! Nocki?! Nie moga miec z tym nic
wspolnego;):):):):):):)

okulary
operacja tętniaka wewnatrzczaszkowego
Okulary bezsoczewkowe