Czy to ciąża?

1. Data: 2003-10-29 10:01:01

Temat: Czy to ciąża?
Od: "Tatuś???" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna od 3 dni powinna mieć okres a tu nic. Czuje się ok ale bolą ją
piersi i ma podwyższoną temp. 37,4 . Przyznaję że po okresie płodnym kochaliśmy
się bez zabezpieczenia. Jak myślicie dziewczyny ciąża czy nie jakie były wasze
objawy?

2. Data: 2003-10-29 10:15:13

Temat: Re: Czy to ciąża?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatuś???" <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kochaliśmy
> się bez zabezpieczenia. Jak myślicie dziewczyny ciąża czy nie jakie były

zróbcie test ciążowy .pzdr.pl

3. Data: 2003-10-29 10:16:50

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kochaliśmy
> się bez zabezpieczenia. Jak myślicie dziewczyny ciąża czy nie jakie były

pierwszym objawem jest brak miesiączki(wiadomo), może być bolesność i obrzęk
piersi, ból w podbrzuszu , częste siusianie , rozdrażnienie i mogą być
wymioty.Piersi bolą także przed okresem więc proponuje zrobić test ciążowy
dla pewności sprawy.

pozdr Magda

4. Data: 2003-10-29 10:20:41

Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kochaliśmy
> się bez zabezpieczenia. Jak myślicie dziewczyny ciąża czy nie jakie były

Kup jej w aptece test ciazowy i wszystko bedzie jase po 3 minutach.

Pozdrowka, Ada

5. Data: 2003-10-29 15:38:19

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli był seks, to moze byc też ciażą.
najłatwiej zrobić apteczny test- po terminie miesiaczki można go zrobić o
dowolnej porze dnia

6. Data: 2003-10-29 16:47:07

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kochaliśmy
> się bez zabezpieczenia. Jak myślicie dziewczyny ciąża czy nie jakie były

To konkurs? Co można wygrać?

Ja stawiam na grypę :-)

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

7. Data: 2003-10-29 17:34:49

Od: "satelita" <s...@a...am-sp.konin.lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kochaliśmy
> się bez zabezpieczenia. Jak myślicie dziewczyny ciąża czy nie jakie były

Ewentualnie gratulacje... ale to nie port lotniczy... obiektywny test byłby
potrzebny,
ale, czy zadział tak wcześnie...
ST

8. Data: 2003-10-29 18:58:01