Czy to prawda, że ludziom na emigracji odbija palma?

1. Data: 2003-07-28 20:22:31

Temat: Czy to prawda, że ludziom na emigracji odbija palma?
Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam tu rózne wypowiedzi i ciśnie mi się pytanie "na
klawiaturę":
Czy to prawda, ze ludziom na emigracji odbija palma?
minervax

1. Data: 2003-07-28 20:36:57

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bg40nu$i87$1@nemesis.news.tpi.pl,
minervax <m...@w...pl> a écrit:
> Tak sobie czytam tu rózne wypowiedzi i ciśnie mi się pytanie "na
> klawiaturę":
> Czy to prawda, ze ludziom na emigracji odbija palma?

Nie. Nigdy.

--
howgh !
Niesz !

1. Data: 2003-07-28 20:38:27

Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Nie. Nigdy.
Ja mam inne doświadczenia. Pewna bezdzietna klimakteryjna dama mieszkająca w
Kanadzie na kuracji hormonalnej, mąż po kursie opiekowania się kobietą
klimakteryjną została malarką i epatuje podczas przyjazdów do Polski swymi
dziełami. Kompletny świr!
minervax

1. Data: 2003-07-28 20:50:57

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Kompletny świr!
> minervax

Przypadki chodza po ludziach i ciebie juz chyba przeszly....

Monika

1. Data: 2003-07-28 21:29:14

Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci

> Przypadki chodza po ludziach i ciebie juz chyba przeszly....

Jesli juz to "naszly" - ou! to yes barso tuudne suowo.
Ale nie! Tralalala! Bum! cyk! cyk!
minervax

Jak się robi sos serowy???
Dlaczego nie będzie spotkania uczestników pl.rec.kuchnia
Zupa nic
dla ułatwienia
Nie mam zmywarki