Czy to zdrada?

41. Data: 2002-06-17 09:32:25

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aek740$evl$1@korweta.task.gda.pl...

> Każde wytłumaczenie jest dobre, żeby wyjść na swoje ;-)
> Dla mnie taki tekst jak powyżej trąci niedojrzałością (tzn. nie Twoją
Darku,
> tylko faceta, który podaje go na swoje usprawiedliwienie)
Nie zgodzę się. Dlaczego niby dojrzałość miałaby się wiązać z ograniczeniem
popędu plciowego. Z biologicznego punktu widzenia tak nie jest.

> J.w.
Jak wyżej, tyle, że moje

> Dlaczego niestety?
Odpisałem w innym poście
Darek

42. Data: 2002-06-17 09:35:54

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A to prezerwatywa zmienia stan obrzydzenia w stosunku (brawo za
dwuznaczność
> :-)) do tirówki?
Nie, przykład tirówki podałem w sensie czegoś krótkiego, co miało być
zbliżonym
do powiedzmy ulgi osiągniętej w męskiej ubikacji:-))
Darek

43. Data: 2002-06-17 09:37:07

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@2...17.138.62..

A śluz i płyny ustrojowe występują w ustach "zapełnionych
> lodem"

Kochani, blagam, nie przy jedzeniu.
Asia

44. Data: 2002-06-17 09:38:17

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aek78u$smp$1@news.onet.pl...

> A ty uważasz, że prezerwatywa ochroni klienta skoro po "konsumpcji" nie
> ma jak się umyć? A swoją drogą to ciekawe, czy istnieje jakaś technologia
> zdejmowania prezerwatywy, czy nawet wcześniej stosunki, żeby się wcale nie
> upaprać w śluzie... ble...
We własnym to nie problem zdrowotny a w usługodawczyni? Dla chcącego nic
trudnego:-)
Darek

45. Data: 2002-06-17 09:40:41

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

> zakladam ze onanizm zony tez nie jest dla Ciebie zdrada
> w takim razie czy jesli zamowi sobie chlopaka z agencji na nocke
> tez bedziesz taki wyrozumialy i nie bedziesz w tym widzial nic zdroznego
??
Przepraszam, ale dyskutujemy o używających sobie mężczyznach i tego się
trzymajmy (może narazie)
Darek

46. Data: 2002-06-17 09:42:20

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> Bo żona się brzydzi ;-///
> głowa ją boli , chce jej się spać itd. itp.

to może ją facet źle przekonuje? ;-P

A może trzeba bylo sprawdzic _przed_ slubem, skoro to taka kluczowa kwestia,
ze bez tego ani rusz....

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

47. Data: 2002-06-17 09:48:05

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aek7rl$6rv$1@news.tpi.pl...

> Wiesz co Darku, jakby juz moj mezczyzna MUSIAL z "czegos" (vide porownanie
> do reki) skorzystac, to juz naprawde bym wolala, aby to zrobil z
"prawdziwa"
> "profesjonalistką", a nie z tirówka (ta pierwsza moglaby go zawsze czegos
> nauczyc ;-) ).
Pisałem o kontakcie z tirówką mając na myśli coś bardziej
szybszego,zbliżonego
do onanizmu, do czegoś nie wymagającego wiele zachodu. Z profesionalistką to
już jest wg mnie inna sprawa.
Pomijam kwestie prezerwatyw, bo to oczywiste, ale na sama
> taka mysl o tirówce z moim mezem czuje niesmak (wiekszy, niz jak mysle o
> _czystej_* zadbanej callgirl). Jezeli byloby to kwestia wiekszego
> temperamentu i facetowi nie wystarcza jego wlasna reka, to dlaczego nie
> poprosi zony o rękę ? ;-))))).
Bo jest np.marynarzem, kierowcą TIRa, w delegacji itp.
> Pytales o zdanie, wiec podjales ryzyko opinii niezgodnych z Twoja - ja bym
> tego nie zrobiła z "brudnym" zigolakiem z ulicy, wiec mam nadzieje ze moj
> mezczyzna nie zrobi tego z tirowką.
Też bym tego nie zrobił z brudnym ani nawet z czystym. Jestem tylko ciekaw,
czy taki nie ręczny tylko przydrożny orgazm w opini ludzkiej musi być zaraz
związany ze zdradą.

> Oczywiscie - najlepiej by bylo, gdyby nic nie bylo.
Święta racja!!
Darek

48. Data: 2002-06-17 09:51:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:5...@2...17.138.62..
>
> A śluz i płyny ustrojowe występują w ustach "zapełnionych
> >
> Kochani, blagam, nie przy jedzeniu.

Nie jedz przy komputerze, to grozi kosztami... ;-)))
Chociaż komputery zdecydowanie gorzej znoszą picie niż jedzenie... A już
najbardziej nie lubią być karmione bobovitem z butelki... Witaminki im
wyjątkowo szkodzą ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

49. Data: 2002-06-17 09:53:26

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:aek78u$smp$1@news.onet.pl...

> We własnym to nie problem zdrowotny a w usługodawczyni? Dla chcącego nic
> trudnego:-)

Ale i tak jakieś warunki higieniczne trzeba mieć, a nie kocyk na mchu...

50. Data: 2002-06-17 09:54:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aekav0$smu$1@news.tpi.pl...
> [...]
> napisał:1...@2...17.138.62...

> to może ją facet źle przekonuje? ;-P
>
> A może trzeba bylo sprawdzic _przed_ slubem, skoro to taka kluczowa

Albo zastąpić w obowiązkach domowych, które ją tak męczą... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)