Czy to zdrada?

31. Data: 2002-06-17 09:03:54

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> Zimne dziewczyny, zimne kobiety i zimne żony - przyczyna

Czyzbys prezentowal podobny poglad do mojego meza? Mianowicie wsrod naszych
znajomych nastala dziwna 'moda' na rozwody. Moj maz zawsze twierdzi, ze to
przez to bo 'to zła kobieta była' bez wzgledu na rzeczywiste fakty.

> Niski poziom godności własnej mężczyzny - 2 przyczyna
> - o skutkach napisali inni.

Nawiazujac do przyczyny nr 1 - 3 przyczyna: Zimne kobiety, bo mezczyzni nie
potrafili je rozbudzic.
Czyli z ktorej strony nie spojrzec, wracamy do pktu wyjscia, popyt, popyt,
popyt.

A.

32. Data: 2002-06-17 09:06:36

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia <j...@p...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aek8gq$l5t$...@k...task.gda.pl...

> Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:2...@2...17.138.62...

No i jeszcze jeden powod, meskie lenistwo? Po co meczyc sie i rozbudzac
TZtke, lepiej zalatwic sprawe szybko bez zbednych ceregieli a efekt taki
sam.
A.

33. Data: 2002-06-17 09:09:15

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@m...szczecin.pl>, d...@m...szczecin.pl
says...

> Madziu, naprawde zakladasz, ze prezerwatywa zabezpiecza w 100%?
> Poza tym i przy "lodzie" zdarzyc sie moze zakazenie.

Salmonella, czerwonka itp.

K.

34. Data: 2002-06-17 09:11:19

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też bym nie chciała żeby mój mąż z TIRówką... a argumenty... no cóż...
> próbowałam znaleźć jakiś argument, chociaż sama uważam to za zdradę...
> zdrowotny wydał mi się sensowny...

racja.

Moze jeszcze dorzucmy ze nie mozna byc pewnym ogolnej czystosci tych pan,
niegdy nie bylam dostatecznie blisko aby stwierdzi czym pachna - ale
generalnie nie kojarza mi sie miło.

OK, porownianie - dla mnie to jak zamiast isc do ginekologa, trafic do
"baby" zajmujacej sie glownie spedzaniem ciazy na wsiach...

Zastanawia mnie inny aspekt - ze facetom nie przeszkadza, ze godzine temu ta
sama tirówka dawała d*** trzem innym gosciom (zwlaszcza ze sa panowie,
ktorzy korzystajac z takich uslug, nie umialoby sie kochac z zona, gdyby sie
dowiedzieli ze ich zdradziła..).

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

35. Data: 2002-06-17 09:14:29

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Madziu, naprawde zakladasz, ze prezerwatywa zabezpiecza w 100%?
> Poza tym i przy "lodzie" zdarzyc sie moze zakazenie.

Mysle ze przed chorobami zabezpiecza (moge sie mylic, nigdy nie musialam
tego rozwazac od strony praktycznej). Nie mowie o ciazy.
O zakazeniu przy okazji loda pomyslalam juz po wyslaniu posta.

Twoje
> jakos nie jestem o tym przekonana, ze je obalilas...
Szczerze mowiac, ton mial byc lekko zartobliwy (i nie chodzilo mi o
"prawdziwe" obalenie), zreszta ponizej w tym watku wypowiadam sie co mysle
na ten temat.

36. Data: 2002-06-17 09:19:46

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> Zimne dziewczyny, zimne kobiety i zimne żony - przyczyna

A co, nie widzialy galy co braly?
po co sie pcha w staly zwiazek z zimna kobieta?
A po za tym, zazwyczaj jest przyczyna "zimnosci". Jak facet skrewil sprawe
(nie stanal na wysokosci zadania) przez np. klopoty w pracy, to ma kobieta
isc do agencji i wybrac przystojnego miesniaka, bo "maz zimny"??? I to jest
usprawiedliwienie???

> Niski poziom godności własnej mężczyzny - 2 przyczyna
to niech go sobie poprawi, ale nie kosztem zony.

37. Data: 2002-06-17 09:22:31

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

zagrożenie...
;-)

> Salmonella, czerwonka itp.

Nie, AIDS, i choroby weneryczne. - Z tego co mówiono to
rozprzestrzenia się on przez kontakt zarażonego płynu z błoną śluzową
lub krwią. A śluz i płyny ustrojowe występują w ustach "zapełnionych
lodem"

Pozdrawiam
Qwax

38. Data: 2002-06-17 09:24:24

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozprzestrzenia się on przez kontakt zarażonego płynu z błoną śluzową
> lub krwią. A śluz i płyny ustrojowe występują w ustach "zapełnionych

eh, wiec dopisze to czego nie umiescilem, a jak widac powinienem:
:))))))))))))))))))))

K.

39. Data: 2002-06-17 09:28:17

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze to
> przez to bo 'to zła kobieta była' bez wzgledu na rzeczywiste fakty.

Nie, - przyczyna leży "po środku".
A wracając do tematu powtarzałem do już na różnych grupach przy
wątkach o zdradzie:
"Jeżeli partner wychodzi z łóżka o własnych siłach i ma jeszcze siłę
myśleć o innych to jest to wina partnera drugiego z partnerów"

> Nawiazujac do przyczyny nr 1 - 3 przyczyna: Zimne kobiety, bo
mezczyzni nie
> potrafili je rozbudzic.

To po jaką ciężką ch**** z nimi są i zawracają im d*** awanturami o
zdradę

> Czyli z ktorej strony nie spojrzec, wracamy do pktu wyjscia, popyt,
popyt,
> popyt.

Gdyby jeszcze nie wtrącały się w prawa rynku jakieś nieżyciowe
doktryny.....

Pozdrawiam
Qwax

40. Data: 2002-06-17 09:30:23

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli byloby to kwestia wiekszego
> temperamentu i facetowi nie wystarcza jego wlasna reka, to dlaczego
nie
> poprosi zony o rękę ? ;-))))).

Bo żona się brzydzi ;-///
głowa ją boli , chce jej się spać itd. itp.

Pozdrawiam
Qwax

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)