Czy w trzy tygodnie zniszczylem dwa lata i malzenstwo?

From: "narzeczony?" <n...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Czy w trzy tygodnie zniszczylem dwa lata i malzenstwo?
Date: 11 May 2005 23:35:50 +0200

Bezdzie nieskladnie i nieortograficznie, ale nie potrafie teraz pisac
inaczej...
Jestem daleko i chyba Ja starcilem.
Nie mam z Nia kontaktu innego niz maile, listy i telefon.
Ona nosi, jezeli jeszcze, obraczke zareczynowa.
Za granica jestem od 3 miesiecy, miesiac temu Ona mnie odwiedzila.
Przezylismy przez ten tydzien jeden z najlepszych okresow naszego zycia.
Przepelnieni miloscia i tesknota zatopilismy sie w sobie. Niestety Ona musiala
wrocic i zostalem sam. Swiat sie zalamal. Nie potrafilem sie pozbierac.
Wszystko stracilo barwy i sens. W mieszkaniu sytuacja z lokatorami tez nie
byla wesola. Popadlem w apatie. Nie potrafilem podtrzymywac tego, co mielismy.
Przez pierwszy tydzien jeszcze sie trzymalem. Pisalem maile, rzadziej ale
pisalem, dzwonilem. Pozniej jakos sie zapadlem. Przestalem czesto pisac,
zmienil sie ton moich listow. Kiedy Ona sie bawila, ja wpadalem z zazdrosc
pisalem bzdury. Ona nie lubi zakazow i jak mi teraz powiedziala czula sie
traktowana jak ladacznica. Mam nadzieje ze przesadza, ale i ja przesadzalem.
Zaatakowalem jej siostre, bo sobie ubzduralem, ze probuje Ja mnie odebrac.
Pisalem straszne rzeczy. Przykre i bolesne. Opamietalem sie i zobaczylem co
robie w poniedzialek. Niestety mniej wiecej w tym dniu. jak powiedziala, cos w
niej peklo, zniknelo i juz nawet nie teskni.
Zrozumialem jak sie skupilem na sobie i jak staralem sie skupic na sobie Jej
uwage. Ranilem w amoku i pustce jaka zostala ze mna po Jej wyjezdzie.
Mowi, ze juz nic nie czuje. Niechetnie odpisuje na smsy, nie odpisuje na
maile. Odpisala tylko, ze teraz, jak stracilem grunt pod nogami, potrafie
pieknie pisac. Ale juz nic nie czuje i tego nie wroce.
Planowalismy slub we pazdzierniku, a chyba zostane z obraczka...

Wyje, miotam sie i zalamuje. Przepraszam, nie wyrazam do Niej zalu, tylko
smutek z powodu tego co zniszczylem bedac w depresji.
W sluchawce slysze beznamietny glos i czasem ironie. Na smsy dostaje czasami
odpowiedz bez znakow interpunkcyjnych i wielkich liter. Krotka i niechetna.

Za tydzien biore dwa tygodnie urlopu i bede probowal ratowac to co miedzy nami
bylo.

Poradzcie co moge zrobic. Co pomoze mi Ja odzyskac. Zaczynam tracic nadzieje
slyszac pustke w Jej glosie.

Pomozcie!!!