Czy warto to kupic?

1. Data: 2005-06-18 08:39:01

Temat: Czy warto to kupic?
Od: "Jacek" <c...@n...co> szukaj wiadomości tego autora

Witam, razem z przyszla malzonka szukalismy w sieci sukni slubnych.
Zonie sie spodobala ta: http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=6778596796
Cena podana jest w miare atrakcyjna, jednak ze to licytacja to do jakiej
sumy sie targowac aby nie przeplacic?

Jacek
(jeszcze kawaler)

1. Data: 2005-06-18 11:12:06

Temat: Re: Czy warto to kupic?
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <c...@n...co> napisał w wiadomości
> [...]
> Zonie sie spodobala ta: http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=6778596796
> Cena podana jest w miare atrakcyjna, jednak ze to licytacja to do jakiej

we Wrocku, za 800 stów koleżanka dała do uszycia sukienkę wg jej widzimisię.
Sam oceń czy warto. Teraz idzie się do salonu, albo do specjalnych
krawcowych ze zdjęciem i mówi się: "taką chcę, za ile i na kiedy?" :) serio.

Nusia

1. Data: 2005-06-18 13:57:21

Od: "EMA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest warte 1500 zł.
Polecam jak koleżanak przejsc sie na spacer po sklepach.

1. Data: 2005-06-19 09:45:31

Od: "Bridget" <b...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zonie sie spodobala ta: http://www.ebay.pl/viItem?ItemId=6778596796
> Cena podana jest w miare atrakcyjna, jednak ze to licytacja to do jakiej

Witam,
Cena jest grubo zawyżona, za tę cenę szyję nową suknię w renomowanym salonie
sukien ślubnych, naprawdę uważam że Twoja Narzeczona przepłaciłaby.

Rajstopy
włoski w tym miejscu...
włoski w tym miejscu...
Witaminy do włosów-polecam
[Allegro] Suszarko - lokówki na sprzedaż