Balsam Johsnon's Baby Softoltion

1. Data: 2005-06-18 10:27:55

Temat: Balsam Johsnon's Baby Softoltion
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zwracam się do Was z problemem : kupiłam ostatnio Balsam jak w temacie
za 7.99 zł (promocja z 14.99). Wyprobowałam i za parę dni pobiegłam
kupić drugi, bo jest jak dla mnie fantastyczny. Pochwaliłam go koleżance
na co ta skrytykowała mnie za to, "że w tym wieku to używa się balsamów
dla dorosłych, a nie serii dla dzieci, że to jest balsam tylko dla
dzieci i na pewno nie ma w składzie składników niezbędnych dla skóry
dorosłej osoby". I faktycznie na opakowaniu znalazłam słowa : "dla
dzieci do lat 3". Kurcze, ja mam 22 lata i zgłupiałam : czy te
kosmetyki faktycznie zdecydowanie mają przeznaczenie tylko dla skóry
dziecka??? Wolałabym nie, bo ten balsam to najlepszy z tych, ktore do
tej pory używałam (a troche tego było)...
Z góry dzieki za odpowiedź
Femme

1. Data: 2005-06-18 10:39:09

Temat: Re: Balsam Johsnon's Baby Softoltion
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Femme wrote:
> [...]
> dzieci i na pewno nie ma w składzie składników niezbędnych dla skóry
> dorosłej osoby". I faktycznie na opakowaniu znalazłam słowa : "dla

a nie czasem "od lat 3"? :) tak czy owak, kosmetyk dla dzieci
z pewnoscia doroslemu nie zaszkodzi. w doroslych balsamach nie ma
zadnych ekstra skladnikow poza byc moze silniejszymi substancjami
zapachowymi. rozumiem, gdyby chodzilo o krem przeciwzmarszczkowy,
to kremy dla niemowlat moglyby nie spelniac oczekiwan
doroslych :)

-- kasica

1. Data: 2005-06-18 10:59:34

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie czasem "od lat 3"? :)

Aż drugi raz sprawdziłam...na pewno "do lat 3".

w doroslych balsamach nie ma
> zadnych ekstra skladnikow poza byc moze silniejszymi substancjami
> zapachowymi.

Oj zapach to ten balsam ma, hmmm, cudo...i supernawilża

rozumiem, gdyby chodzilo o krem przeciwzmarszczkowy,
> to kremy dla niemowlat moglyby nie spelniac oczekiwan
> doroslych :)

:-)

1. Data: 2005-06-18 11:05:19

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż drugi raz sprawdziłam...na pewno "do lat 3".

> Oj zapach to ten balsam ma, hmmm, cudo...i supernawilża

tez go mam....wersja made in duesseldorf ;) hehe...nie jest nic napisane ze
do lat 3 (albo to ja nie widze?)
ale za to stoi jak byk "najlepszy dla dziecka.najlepszy dla Ciebie" ;)

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-06-18 12:03:54

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez go mam....wersja made in duesseldorf ;) hehe...nie jest nic napisane ze
> do lat 3 (albo to ja nie widze?)

Ja mam made in Italy, a napisane jest tam gdzie podany jest polski
dystrybutor, dalej data ważności, wyprodukowano we Włoszech i drobnym
druczkiem, że do lat 3.

> ale za to stoi jak byk "najlepszy dla dziecka.najlepszy dla Ciebie" ;)

Dla mnie najlepszy!!!
femme

1. Data: 2005-06-18 13:34:23

Od: "Alveaenerle" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drobnym druczkiem, że do lat 3.

rzeczywiscie, juz widze :) umm...no to wlasnie sie dowiedzialam ze mam
kilkanascie lat za duzo na taki balsam ;)))

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-06-24 17:55:22

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dla dorosłych, a nie serii dla dzieci, że to jest balsam tylko dla
> dzieci i na pewno nie ma w składzie składników niezbędnych dla skóry

A tak z ciekawości, to zapytaj koleżankę, co to za niezbędne składniki
należy dostarczać skórze za pomocą balsamu? Przecież balsam do ciała ma za
zadanie nawilżać, zmiękczać i chronić skórę, a nie dostarczać jej witamin
lub minerałów, a to zabrzmiało w ustach Twojej koleżanki. Spokojnie możesz
używac produktów dla małych dzieci, skoro Ci służą. Z reszta J&J wiele
produktów początkowo tylko dla dzieci stara się w reklamach wcisnąć także
ich mamom, więc chyba nie ma przeciwskazań. :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

Czy warto to kupic?