Czy wreszcie ktos...

1. Data: 2002-01-16 12:27:52

Temat: Re: Czy wreszcie ktos...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>...zaradzi na te wszystkie niepotrzebne dyskusje?! Brak strony
>centralnej powoduje natlok watkow powtarzajacych sie, ktos ma cos
>fajnego np programik, czy baze (patrz napientnowany Paul) i co 100 prosb
>na priva o przesylanie zamiast wsadzic to do sciagniecia na jakas
>strone. Proby robienia FQAtez zapewne zamra jak znam zycie, bo to i
>owo... Grupa sie rozrasta i trzeba jakos wyjsc temu na przeciw. Sam nie
>wiem. I tak sam wlasnie tworze watek ktory n-razy byl walkowany. Na
>zcatach albo nikogo nie ma a jak jest to kazdy sie zgadza i koniec, wiec
> [...]

FAQiem zajela sie Bozenka - moze ja zapytaj i czyms wzbogac, np
wkladem

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-16 13:22:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.

> FAQiem zajela sie Bozenka - moze ja zapytaj i czyms wzbogac, np
> wkladem

Wlasnie to chcialam rzec Krysiu. Pierwszy krok juz zrobiony, teraz tylko
rozbudowywac powolutku., Dobrze bedzie.

Wkn

1. Data: 2002-01-16 13:35:59

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej <b...@e...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Oj chyba sie Panie oszukuja...

No to bedzie tak samo i tez bedzie dobrze ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-01-16 13:37:50

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn napisał(a):

> [...]
.

> Wlasnie to chcialam rzec Krysiu. Pierwszy krok juz zrobiony, teraz tylko

Oj chyba sie Panie oszukuja...

1. Data: 2002-01-16 13:47:04

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> No to bedzie tak samo i tez bedzie dobrze ;-)
>
> Pozdrawiam
> Lilla

Wiec bedzie dobrze, a teraz na obiad biegiem marsz....

1. Data: 2002-01-16 14:26:00

Od: "Jaro de Muminos" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sami piszecie o " syfie" a cofnjncie sie w gore. Przegladalem grupe wlasnie
"pod Was" i czegos kulnarnego raczej nie wiedac. Raczej 90 % to OT hehe

Wiesz, ja to widze zupelnie z boku i wydaje mi sie ze w miare obiektywnie.

bez urazki

jaro

EOT

lasagne