Czym docieplić poddasze?

1. Data: 2005-10-29 07:08:19

Temat: Czym docieplić poddasze?
Od: "Darek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Posiadam juz ocieplenie poddasza (wełna mineralna)- zadeskowane, obniżony
sufit płytami G-K, ale niestety muszę to poprawić. W związku z tym mam
pytanie, po zdemontowaniu płyt, mając nad głową powierzchnię płaską (obitą
deskami) czym najlepiej dokonać docieplenia? (płyta filcowa, wełna,
styropian)
Nie wiem za bardzo jaki sposób wynaleźć na zamocowanie wybranego materiału
do sufitu? Pomieszczenia do poprawy to łazienka i dwa pokoje.

Dzięki za informacje:)

Pozdrawiam
Darek.

2. Data: 2005-11-02 13:58:12

Temat: Re: Czym docieplić poddasze?
Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Witam.
>
> Posiadam juz ocieplenie poddasza (wełna mineralna)- zadeskowane, obniżony
> sufit płytami G-K, ale niestety muszę to poprawić.

Poniżej ocieplenia konieczna jest warstwa izolacji przeciwwilgociowej.
Rozumiem, że i tak k-g będziesz musiał rozebrać. Ja bym proponował zdjąć
również folię paroizolacyjną, i korzystając z dystansów do k-g
podmontować jeszcze jedną warstwę izolacji wełny mineralnej, przykryć od
środka paroizolacją - bezpośrednio pod k-g, i zamontować wykończenie.

Jak zapewne wiesz, 'para' nie powinna dostawać się do wełny mineralnej.

Pozdrawiam
milo

Na balkon i nie tylko..mebelki
buk a jesion