przyciecie stali nierdzewnej w Wa-wie

1. Data: 2005-10-29 13:29:31

Temat: przyciecie stali nierdzewnej w Wa-wie
Od: "Piotr HOME" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.
kupilem okap i musialem niestety przyciac troche oslone (jest ze stali
kwasoodpornej).W sumie do przyciecia jest niewielki kawalek. Dalem wiec to
ekipie ktora remontowala mi mieszkanie...teraz wiem ze to byl blad.
Przycinali ja na chyba zwyklej pile i oslona nadaje sie na smieci. Znacie
moze jakis godny polecenia warsztat w Warszawie ktory specjalizuje sie w
tego typu uslugach???
Z gory dzieki za pomoc
Piotr
P.S. dysponuje jeszcze jedna oslona, ale tym razem chcialbym ja dac do
przyciecia komus kto sie na tym zna

2. Data: 2005-11-02 09:29:28

Temat: Re: przyciecie stali nierdzewnej w Wa-wie
Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr HOME <j...@o...pl> wystukał(a):
> czesc.
> Piotr
> P.S. dysponuje jeszcze jedna oslona, ale tym razem chcialbym ja dac do
> przyciecia komus kto sie na tym zna
Pogadaj z fabryka http://www.kominy.wamm.com.pl/index.html
Robią nie tylko wkłady, a myślę że Ci przytną.

3. Data: 2005-11-02 15:50:43

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr HOME" <j...@o...pl> napisał
> [...]
> Z gory dzieki za pomoc
> Piotr
> P.S. dysponuje jeszcze jedna oslona, ale tym razem chcialbym ja dac do

Widziałem zakład na Wileńskiej 23 (albo 27), ze stalą nierdzewną - może tam
Ci pomogą.

Netgater

4. Data: 2005-11-02 21:12:47

Od: "Piotr HOME" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za kontakt

5. Data: 2005-11-02 21:13:25

Od: "Piotr HOME" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdze ten adres. dzieki za informacje

Czym docieplić poddasze?
Na balkon i nie tylko..mebelki
buk a jesion
Sufit fluorescencyjny (co za słowo !!!)