przyciecie stali nierdzewnej w Wa-wie

następny post »
From: "Piotr HOME" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: przyciecie stali nierdzewnej w Wa-wie
Date: Sat, 29 Oct 2005 15:29:31 +0200

czesc.
kupilem okap i musialem niestety przyciac troche oslone (jest ze stali
kwasoodpornej).W sumie do przyciecia jest niewielki kawalek. Dalem wiec to
ekipie ktora remontowala mi mieszkanie...teraz wiem ze to byl blad.
Przycinali ja na chyba zwyklej pile i oslona nadaje sie na smieci. Znacie
moze jakis godny polecenia warsztat w Warszawie ktory specjalizuje sie w
tego typu uslugach???
Z gory dzieki za pomoc
Piotr
P.S. dysponuje jeszcze jedna oslona, ale tym razem chcialbym ja dac do
przyciecia komus kto sie na tym zna