Czym doczyścić szybę piekanika

1. Data: 2007-09-09 18:13:56

Temat: Czym doczyścić szybę piekanika
Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

no właśnie czym ją doczyścić. Już od tygodnia mama suszy mi głowę, że po
ostatnim pieczeniu mięsa na szybie po wewnętrznej stronie zostały kropeczki
tłuszczu, których nie da się już doczyścić.
Na allegro znalazłam coś takiego
http://www.allegro.pl/item239897654_najtaniej_aktywn
a_piana_do_piekarnika_i_grila_0_5l.html

Jak sądzicie czy to pomoże?

Pozdrawiam serdecznie,

Kasiula

2. Data: 2007-09-09 18:24:20

Temat: Re: Czym doczyścić szybę piekanika
Od: "Spider.pl" <s...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula pisze:
> [...]
> ostatnim pieczeniu mięsa na szybie po wewnętrznej stronie zostały kropeczki
> tłuszczu, których nie da się już doczyścić.

Kiedyś znalazłam pewien preparat na stronie
http://www.aloes.kylos.pl/product_info.php?cPath=202
4&products_id=4011 i
jestem b.zadowolona, tani i bardzo skuteczny.

Anka

3. Data: 2007-09-10 18:09:20

Od: "volumax75" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jako cukiernik odpiszę:
są tylko wg mnie 2 środki skuteczne do pieców:
grillpol i voigt
oba polskie. ja w zakładzie myję tymi środkami piece, ze szkalnymi dzrwiami.
czasem nie myje pieca kilka tygodni bo się nie chce, potem jak umyję to
śladu nie ma po tłuszczach, brudach itp. jak ktoś znajdzie lepsze i
skuteczniejsze środki, to mu za nie osobiście zapłacę, przyjadę na swój
koszt na drugi koniec polski i umyję mu piec za friko.
pozdr. adaś

4. Data: 2007-09-10 19:59:27

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

volumax75 pisze:
> [...]
> lepsze i skuteczniejsze środki, to mu za nie osobiście zapłacę, przyjadę
> na swój koszt na drugi koniec polski i umyję mu piec za friko.

Płyn do czyszczenia felg.
;-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2007-09-10 20:48:25

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> jako cukiernik odpiszę:
> są tylko wg mnie 2 środki skuteczne do pieców:
> grillpol i voigt

Serdecznie dziękuję za odpowiedź :)
Znalazłam vogit na allegro ale jakoś żal mi wydać 8 zł na towar za 5 zł :D
Czy można go kupić w normalnym sklepie z środkami czystości?
Jakoś nie widziałam niczego takiego w sklepach.
Używałam kiedyś cilit bang ale zupełnie sobie nie poradził ze zwykłym
świeżym tłuszczem na kuchence a o piekarniku nie bybło nawet mowy.

Pozdrawiam serdecznie,

Kasiula

6. Data: 2007-09-10 20:53:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasiula" <k...@g...com> wrote in message

> [...]
> Używałam kiedyś cilit bang ale zupełnie sobie nie poradził ze zwykłym
> świeżym tłuszczem na kuchence a o piekarniku nie bybło nawet mowy.

Jest jeszcze żel Amwaya Oven Cleaner i bardzo tani środek - soda żrąca w
granulkach - podstawowy składnik innych środków czyszczących piekarniki i
grille. Z sodą ostrożnie przy ozdobach aluminiowych i malowaniach - powyżera
dziury i usunie farbę.

7. Data: 2007-09-10 21:05:31

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula <k...@g...com> napisał(a):

> Czy można go kupić w normalnym sklepie z środkami czystości?

Można - preparaty Voigt sa dostępne w sklepach zaopatrzonych trochę ponad
reklamowo - telewizyjny standard.

Ania

8. Data: 2007-09-10 21:41:08

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granulkach - podstawowy składnik innych środków czyszczących piekarniki i
> grille. Z sodą ostrożnie przy ozdobach aluminiowych i malowaniach -

umyj tym starej cycki

9. Data: 2007-09-10 23:23:53

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Wrz, 20:13, "Kasiula" wrote:
> no właśnie czym ją doczyścić.[...]

Preferuję kuchnię ekologiczną;p
Dlatego, jak nie mogę doczyścić zbytnich zanieczyszczeń tłuszczowych,
to środek myjący (płyn, mleczko do naczyń) wspomagam miałką solą.

--
Pozdrawiam :)
JM

10. Data: 2007-09-11 14:30:11

Od: "volumax75" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płyn do czyszczenia felg.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

jak ten płyn do felg ma atest do żywności to wysiadam:)

Maszyna do pieczenia chleba - przepisy
suszone pomidory-do czego?
suszone pomidory-do czego?
suszone pomidory-do czego?