Maszyna do pieczenia chleba - przepisy - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Maszyna do pieczenia chleba - przepisy

1. Data: 2007-09-09 17:20:01

Temat: Maszyna do pieczenia chleba - przepisy
Od: "Spider.pl" <s...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupiłem niedawno w Tesco maszynę do pieczenia chleba, znalazłem kilka
stron z przepisami na chleby ale czy może ktoś z was podzieli się ze mną
swoimi przepisami. Bardzo był bym szczęśliwy z przepisów na ciasta i
dżemy. Dzięki

Tomek

2. Data: 2007-09-10 08:24:48

Temat: Re: Maszyna do pieczenia chleba - przepisy
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spider.pl pisze:
> [...]
> stron z przepisami na chleby ale czy może ktoś z was podzieli się ze mną
> swoimi przepisami. Bardzo był bym szczęśliwy z przepisów na ciasta i

Ostatnio zamiast czystej wody użyłem wody z mango [1], polecam ;)

[1] tzn. wrzuciłem resztki (skórka, pestka) mango do wody i
przefiltrowałem wodę, wyszło coś w rodzaju kiepskiego soku, ale
polepszyło chleb.

suszone pomidory-do czego?
suszone pomidory-do czego?
suszone pomidory-do czego?