zapomniany przepis na rybę

1. Data: 2007-09-09 14:50:34

Temat: zapomniany przepis na rybę
Od: "Joanna KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wieki temu moja mama robiła takie coś: dusiła rybę, najczęściej dorsz z
porami a potam zalewała sosem z serka topionego. teraz juz nie pamieta.....a
danie było popisowe.
czy ktoś zna dokładniejszy przepis na takie danie?

JKK

2. Data: 2007-09-09 14:55:12

Temat: Re: zapomniany przepis na rybę
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna KK pisze:
> [...]
> danie było popisowe.
> czy ktoś zna dokładniejszy przepis na takie danie?

Mniam, brzmi bardzo smakowicie. Sos - to pewnie beszamel z dużym
dodatkiem serka... Po polaniu ryby sosem i posypaniu bułeczką tartą
można zapiec w piekarniku na złoto.

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
skórka od Mango
Jaki powinien być oscypek?
2 puszki tunczyka w sosie wlasnym - co z tym robic?
Nowe Forum zapraszamy.