skórka od Mango

1. Data: 2007-09-08 21:16:50

Temat: skórka od Mango
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauczyłem się kroić mango dzięki youtube, ale nie znalazłem odpowiedzi na
pytanie - co ciekawego można zrobić ze skórki (no i z pestki) od Mango? :)

2. Data: 2007-09-10 09:21:00

Temat: Re: skórka od Mango
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nauczyłem się kroić mango dzięki youtube, ale nie znalazłem odpowiedzi na
> pytanie - co ciekawego można zrobić ze skórki (no i z pestki) od Mango? :)

Skorke z tego co sie zorientowalam mozna zjesc ;-) a pestke wysuszyc i
zrobic naszyjnik ;-))) kulinarnych zastosowan nie widze, choc chyba gdzies
mi sie przewinelo ze tez jest jadalna. Z tych dwoch mozliwosci wolalabym
chyba jednak naszyjnik ;-)

Iwona

3. Data: 2007-09-10 09:35:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW pisze:
> [...]
> mi sie przewinelo ze tez jest jadalna. Z tych dwoch mozliwosci wolalabym

Mnie tam bardziej interesuje, czy mango ma dużo tych... małych, co
tuczą, a są dodatnie, wcale nie ujemne ;-)
Ostatnio mam "mangowy" napad obżarstwa - w Lidl są niezłej jakości
owoce: wybieram te duże, ładnie wybarwione, z rumieńcem, kładę je na 2
dni do koszyka z jabłkami (na spód lub wśród) i są potem dzięki temu
pięknie dojrzałe, naprawdę!
Moja córka się dziwi, czemu ciągle jem te "sosny" i ile w końcu można :-D

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

4. Data: 2007-09-11 09:31:17

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dojrzałe, naprawdę!
> Moja córka się dziwi, czemu ciągle jem te "sosny" i ile w końcu można :-D

Posilkujac sie www.dieta.pl wychodzi ze 100g mango ma 66kcal wiec calkiem
znosnie. Cierpiac na podobny napad sprawdzilam to juz jakis czas temu.
Wiadomosc ta spowodowala zwiekszenie ilosci atakow na "sosny" ;-)
A tak swoja droga po ile mango sprzedaja w lidlu?
W kauflandzie kupuje po okolo 3zl szt ( w promocji byly za 2zl)

pozdrawiam
Iwona

5. Data: 2007-09-11 14:22:56

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW pisze:
> [...]
> A tak swoja droga po ile mango sprzedaja w lidlu?
> W kauflandzie kupuje po okolo 3zl szt ( w promocji byly za 2zl)

Dwa cóś...
:-D

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=eJTu
XQ0AAACUGFDz9PzxwnRUed8hFQkm

Jaki powinien być oscypek?
2 puszki tunczyka w sosie wlasnym - co z tym robic?
Nowe Forum zapraszamy.
Jak obsypać boki tortu?
Zelmer Fenomen - akcesoria