Zelmer Fenomen - akcesoria

1. Data: 2007-09-08 14:38:50

Temat: Zelmer Fenomen - akcesoria
Od: Sebastian Maliszczak <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos spotkal sie w sieci z miejscem gdzye mozna by dokupic akcesoria
do Zelmera Fenomen ? Konkretnie chodzi mi o ubijak drutowy. Na stronie
Zelmera mozna kupic tylko caly komplet razem z mieszakiem do ciasta i
kosztuje 180 PLN wiec troche bez sensu. Potrzebuje sam mieszak ale
niestety google nic nie zwraca, moze ktos z grupowiczow gdzies kupowal i
poratuje adresem.

Sebastian Maliszczak

2. Data: 2007-09-08 15:03:45

Temat: Re: Zelmer Fenomen - akcesoria
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sebastian Maliszczak" <y...@c...edu.pl> wrote in message
> [...]
> kosztuje 180 PLN wiec troche bez sensu. Potrzebuje sam mieszak ale
> niestety google nic nie zwraca, moze ktos z grupowiczow gdzies kupowal i

PREDOM

3. Data: 2007-09-09 08:17:01

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwisy zelmera, tak mysle...
A nie prosciej napisac do Zelmera i zapytac?
pzdr

4. Data: 2007-09-09 11:21:23

Od: "skarb" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomolek" napisał
> Serwisy zelmera, tak mysle...
> A nie prosciej napisac do Zelmera i zapytac?

Właśnie, napisałam do nich i po kilku godzinach miałam adres sklepu, w
którym kupię tę pierdółkę, której mi trzeba.

Kiszone pomidory
PYTANIE
Let's Unite Against Jews and Mongrels!
Do piekarzy