Czym grozi podatek kościelny

111. Data: 2017-01-09 10:15:33

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzyżak <g...@p...pl> wrote:

> [...]
> co zrobić, żeby Partia Watykańska "rosła w siłę i żyło im się
> dostatnio".
>
> Życzyłbym sobie żeby w Polsce struktura władzy była taka
> jaką ma Partia Watykańska.

> Pojedyńczy obywatele to liczą się tylko wtedy gdy mają głosować.
> Gdy wybiorą wodza to stają się tylko mięsem armatnim.
> Wódz o wszystkim myśli i decyduje, mięso armatnie ma wykonywać rozkazy.

> Odradzający się nazizm jest widoczny w Europie,
> także widać to w Polsce.
> Putin cieszy się z tego, bo wie jak poradzić sobie z nazistami.

Teoryjki.

--
XL

112. Data: 2017-01-09 10:41:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Krzyżak <g...@p...pl> wrote:

>Nieomylność papieża została już dawno odwołana.

I w kwestiach wyznania, iksela lepiej wie co ważniejsze dla katolików niż
papież.

113. Data: 2017-01-09 11:59:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> I w kwestiach wyznania, iksela lepiej wie co ważniejsze dla katolików niż
> papież.

Wyznania???? - chyba w kwestiach wyznania ciapatych, krętaczu. I jego
ekspansji. Wczesniej już to uzasadniłam.
Boli, bo nagle nie mozesz mowic o uzaleznieniu, co?
He he.

--
XL

114. Data: 2017-01-09 12:26:26

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Wyznania????

"Aby naśladować Jezusa, trzeba mieć trochę odwagi (...). Pójść na ulice
naśladując +szaleństwo+ naszego Boga, który uczy nas spotkania Go w głodnym,
spragnionym, nagim, chorym, w przyjacielu, który źle skończył, w więźniu, w
uchodźcy i w imigrancie, w człowieku bliskim, który jest samotny".
(Przemówienie podczas wieczornego czuwania modlitewnego w Brzegach, 30
lipca)

>- chyba w kwestiach wyznania ciapatych, krętaczu. I jego
>ekspansji. Wczesniej już to uzasadniłam.

Matołku, papież wspiera ekspansję islamu? Oj, matołku, matołku, w co ty
wierzysz? w rydzyka? w jarozbaowia?

BTW spodoba ci się fala pogromów "ciapatych" w Polsce jaka dzięki
przyzwoleniu obecnej władzy się rozwija?

115. Data: 2017-01-09 17:28:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
> uchodźcy i w imigrancie, w człowieku bliskim, który jest samotny".
> (Przemówienie podczas wieczornego czuwania modlitewnego w Brzegach, 30

LOL
Słuchasz papieża!
A czy było tam może o tym, żeby zaprosić gwałciciela lub mordercę? Albo
nieroba-wyzyskiwacza? Nie? No no... To się Franciszek chyba nie bardzo
przygotował :->

> Matołku, papież wspiera ekspansję islamu?

Jak najbardziej. Chce, żeby katolicy cierpieli - bo wtedy najbardziej
zwracają się ku Bogu.

> Oj, matołku, matołku, w co ty
> wierzysz? w rydzyka? w jarozbaowia?

W twoją głupotę.

> BTW spodoba ci się fala pogromów "ciapatych" w Polsce jaka dzięki
> przyzwoleniu obecnej władzy się rozwija?

Fala pogromów ciapatych, matołku? Jeszcze nie ma tych ciapatych w Polsce (i
nie będzie), a już "fala pogromów". Mów, co zażywasz?

--
XL

116. Data: 2017-01-09 21:58:12

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Jan 2017 16:28:55 +0000, Ikselka wrote:

> Fala pogromów ciapatych, matołku? Jeszcze nie ma tych ciapatych w Polsce
> (i nie będzie), a już "fala pogromów". Mów, co zażywasz?

facet zuje sciolke z obory, na nic lepszego gonie stac

117. Data: 2017-01-09 22:08:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> facet zuje sciolke z obory, na nic lepszego gonie stac

Jednak dobrze mu daje ta ściółka po garach.

--
XL

118. Data: 2017-01-09 23:19:05

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]

>A czy było tam może o tym, żeby zaprosić gwałciciela lub mordercę? Albo
>nieroba-wyzyskiwacza? Nie? No no... To się Franciszek chyba nie bardzo

No, Franciszek przy ikseli to tylko głupek w prześcieradle.

>Jak najbardziej. Chce, żeby katolicy cierpieli - bo wtedy najbardziej
>zwracają się ku Bogu.

A to dobrze czy źle?

>Fala pogromów ciapatych

Owszem.

119. Data: 2017-01-09 23:20:02

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

>facet zuje sciolke z obory, na nic lepszego gonie stac

pokasz fotkjem analu

120. Data: 2017-01-10 01:42:48

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Jan 2017 23:20:02 +0100, Ghost wrote:

> Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

> pokasz fotkjem analu

spierdalaj do kibutzu

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi