Czym grozi podatek kościelny

151. Data: 2017-01-10 16:22:08

Temat: Re: Czym grozi KK
Od: "Jolek" <f...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:5874a31e$0$662$65785112@news.neostrada.pl...

> Poszukuję wzorców dobra
>
> XL

To dobrze, ze poszukujesz wzorców dobra,
bo Kościół Katolicki już od wieków nie jest wzorcem dobra.

152. Data: 2017-01-10 17:38:44

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2017 09:13:21 +0100, Ghost wrote:

> Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

> buhahhahahaha, kolejny łonnabi adolf :-D
>
> btw też sie uważasz za katolika, analu?

nieudawaj gluchego powiedzialem spierdalaj

153. Data: 2017-01-10 17:40:26

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2017 14:06:02 +0000, Ikselka wrote:

> [...]
> własny,
> często głodny rachunek, PRACUJĄC na siebie. Nawet polskie dzieci tkały
> dywany.
> Nikt nie leżał i żądał forsy i dziwek. Debilu ty gówniany.
>
> I poczytaj może, DLACZEGO i SKĄD ci Polacy MUSIELI być przeniesieni, bo
> to nie była masowa nagła chętka wypadu po socjal i na babki. Poczytaj o
> armii Andersa, ciemna maso, ty nieuku p...ny!
>
> Kończę wszelki kontakt z tobą, śmieciu lewacki, definitywnie bastuję -
> bo mi ubliża dalsze tłumaczenie czegokolwiek takiemu p...mu debilowi i

podziwiam Twa cierpliwosc

154. Data: 2017-01-10 18:07:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

On Tue, 10 Jan 2017 09:13:21 +0100, Ghost wrote:

> Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

>nieudawaj gluchego powiedzialem spierdalaj

ihuj, analu - marzy ci się odpalenie krematoriów?

155. Data: 2017-01-10 18:08:21

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

>podziwiam Twa cierpliwosc

i kulture, oraz boskosc

156. Data: 2017-01-10 18:17:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jolek pisze:

> To dobrze, ze poszukujesz wzorców dobra, bo Kościół Katolicki już od
> wieków nie jest wzorcem dobra.

Największy syf może sie przerodzić już tylko w... dobro. Tak jak w
logice jedną z opcji stanowi wydobycie prawdy z fałszu.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

157. Data: 2017-01-10 18:34:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> podziwiam Twa cierpliwosc

Już nie ma czego. Przegięła menda lewacka. Dotąd mi niedobrze, nie mogę
znieść, że istnieją takie gnidy jak ten tam, tfu.

--
XL

158. Data: 2017-01-10 19:03:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Już nie ma czego. Przegięła menda lewacka. Dotąd mi niedobrze, nie mogę
> znieść, że istnieją takie gnidy jak ten tam, tfu.

Najgorsze jest jednak to, że nieczytaty. Więc brak możliwości, żeby
kiedykolwiek cokolwiek zajarzyło toto z historii. Zobaczyłby wtedy swą
bezdenną wszawość.
Dlatego trochę mu do półgłowia łopatą musiałam siłą wepchnąć. Ale ten byt
nie doczyta już, że Iran był wtedy okupowany przez Stalina i Churchilla,
Stalin na mocy porozumienia z Churchillem wypuścił starannie wybranych
Polaków, zresztą głównie wyznania mojżeszowego.
No i spotkanie Stalina i Churchilla właśnie w Teheranie dlatego - tj. na
granicy stref okupacyjnych. Tak więc z tym przyjmowaniem to akurat
Irańczycy dużo do gadania nie mieli. Ale fakt, przyjęli ciepło. No ale
przecież nie przyjmowali bandy oprychów, jak dziś Europa, tylko ludzi
skorych do pracy, z wykształceniem, ze zdolnościami do szerzenia oświaty, z
wyuczonymi cennymi zawodami...
A nie roszczeniową chmarę leni.

Ufff, ulżyłam sobie.

--
XL

159. Data: 2017-01-10 19:15:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Ufff, ulżyłam sobie.

Nooo, prawdziwe XL ulżenie, cuchnie na cały usenet....

160. Data: 2017-01-10 20:45:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-10 o 11:48, Ikselka pisze:

Nie chce mi się wszystkich twoich bredni czytać i analizować, ale to
poniższe dobrze oddaje waszą mentalność:

> Ad c) - za jakże aluzyjne upomnienia dziękujemy, sami wiemy, kogo do domu
> wpuszczać i jak widzę Franciszek to uznaje, bowiem nawet nie próbuje mówić
> niczego w rodzaju "otwórzcie granice dla każdego" ani "oddajcie pieniądze,
> żony i córki każdemu, kto wejdzie do waszego domu"

Co to, do kurwy nędzy, w XXI w., w cywilizowanym świecie oznacza?
Co to ma być? Jakieś "oddawanie żon i córek"? To jakieś niewolnice są
czy co?

Pieprzona sekta katolska uzurpuje sobie prawa od oddawania czy
nieoddawania kogoś... Co za zryty beret to napisał?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi